استاندار گیلان به دیدار امام جمعه فومن رفت

اندیشه ی ائمه جمعه ی اخلاق مداری همچون حجت الاسلام صفوی قابل تقدیر است/سعی می کنیم در حد توان نسبت به ساخت مصلی ها کمک کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نجفی در این دیدار با قدردانی از همراهی و حمایت های ائمه جمعه استان از برنامه های دولت تدبیر و امید افزود: اندیشه ی ائمه جمعه ی اخلاق مداری همچون حجت الاسلام صفوی قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، استاندارظهر  امروز با حضور در منزل حجت الاسلام صفوی امام جمعه فومن با وی دیدار و گفتگو کرد.

(۴)_۰دکتر محمد علی نجفی در این دیدار  با قدردانی از همراهی و حمایت های ائمه جمعه استان از برنامه های دولت تدبیر و امید افزود: اندیشه ی ائمه جمعه ی اخلاق مداری همچون حجت الاسلام صفوی قابل تقدیر است.

دکتر نجفی همچنین با اشاره به ساخت مصلی در شهرستانها گفت :باتوجه به محدودیت اعتبارات سعی می کنیم در حد توان نسبت به ساخت مصلی ها کمک های اعتباری انجام پذیرد.

در ادامه ی این دیدار امام جمعه ی فومن ضمن قدردانی از استاندار گیلان به دلیل اجرای برنامه ها و پروژه های مختلف در سطح استان و شهرستان فومن گفت: فرمانداران و مدیرانی که مشغول خدمتگزاری به مردم هستند مورد احترام همه ی ائمه جمعه می باشند.

حجت الاسلام سید محمد حسن صفوی بر ضرورت حفظ قداست و شأن فرمانداران و مدیران از سوی ائمه جمعه تأکید و خاطرنشان کرد: نباید در جلسات عمومی نمایندگان دلسوز دولت که مورد وثوق نظام هستند را تخطئه کرد.

اصلی_۰(۵)_۰

tel final1

Share