از گوشه و کنار سیاست در گیلان

اندر حکایت فریاد«آی دزد … آی دزد…» یک سایت زرد/نظر استاندار سابق گیلان در مورد پرداخت یارانه/دلنوشته روحانی شیرازی درباره شهید مدافع حرم گیلانی/شیخ قدرت به گیلان می آید

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

اندر حکایت فریاد«آی دزد … آی دزد…» یک سایت زرد

گوشه کنار سیاستپس از انتشار بیانیه خانه مطبوعات گیلان در محکومیت بی اخلاقی رسانه ای سایت های زنجیره ای در حالیکه برای چندمین بار پیاپی اصحاب رسانه استان گیلان نیز نسبت به فعالیت های تخریبی و به دور از اخلاق شبنامه های الکترونیک در گیلان واکنش نشان داده اند مسئولان سایتی که در سطح استان به نماد بی اخلاقی رسانه ای شهره خاص و عام شده اند با بازنشر بدون ذکر منبع مصاحبه دو تن از فعالین رسانه استان گیلان با «دیارمیرزا» و «گیل خبر»در سایت اجاره ی و زرد خود همانند گذشته در راستای انحراف افکار عمومی از واقعیات گام بر داشته و خود را به تجاهل زده اند.
اینکه از یک سایت ساختارشکن و معلوم الحال انتظار داشته باشیم نسبت به اخلاق حرفه ای رسانه ای پایبند باشد و منبع خبر را ذکر کند مطمئنا انتظاری عبث و بیهوده است اما  اقدام  امروز آنها حکایت همان دزد وقیحی است که پس از دزدی در خیابان بلند فریاد می زد «آی دزد … آی دزد…»
اگرچه از مدت ها پیش اهداف سایت های زنجیره ای و فاقد شناسنامه از انتشار اخبار تحریک آمیز و تخریبی علیه مسئولان و مدیران رسانه ها مشخص شده است اما آنچه که در این میان تعجب برانگیز است سکوت تاسف برانگیز همراه با حمایت متولیانی است که عملکرد منفعلانه آنها بر شعار اعتدال گرایانه شان سایه افکنده است.سکوتی که موجب وقیح تر شدن جریان تخریب آن هم در آستانه انتخابات حساس اسفندماه شده است.

نظر استاندار سابق گیلان در مورد پرداخت یارانه

روح الله قهرمانی چابک استاندار سابق گیلان گفته است: هر ایرانی ماهیانه چهل و پنج هزار و پانصد تومن یارانۀ نقدی دریافت می‌کند. البته دولت اعلام کرده سال ۹۵ هم یارانه‌های نقدی را به شکل فعلی پرداخت خواهد کرد ولی برای بعد از آن هنوز برنامه‌ای ندارد. بنده هم با قطع‌کردن یارانه‌ها قویا مخالفم. دست‌کم قطع یارانه‌ها تا زمانی که راه‌حل مناسبی جایگزین آن نشود به صلاح نیست، این کار شورش رقیق ایجاد می‌کند. اما در کنار آن باید برای جوانان طوری برنامه‌ریزی کرد که خودشان این پول را در بخش فرهنگ و فعالیت‌های فرهنگی هزینه کنند. فعالیت فرهنگی اعم از فرهنگی-ورزشی یا فرهنگی-هنری، سلامت جسم و روان فرد را تضمین می‌کند. این یعنی بهداشت فردی و سلامت بهداشت‌محور. در حال حاضر ما به شدت نیازمند زیرساخت‌های ورزشی در منطقه هستیم. ورزش قهرمانی و فعالیت باشگاه‌های فرهنگی-ورزشی رودسر و املش و… از حیث این‌که زمینه‌ساز احیای غرور و افتخار جوانان ماست باید با جدیت دنبال شود. این یعنی عدالت اقلیمی. این توسعۀ پایدار است.

دولت یکبار سعی کرد مردم را متقاعد کند از دریافت یارانه صرف‌نظر کنند که موفق نشد، بعد سعی کرد دارا را از ندار جدا کند، باز هم موفق نشد. پیشنهاد من این است که دولت مکلف شود درآمد ناشی از هدفمندی یارانه‌ها را در هر بخش و شهر، در همان منطقه سرمایه‌گذاری کند نه این‌که صرفا هزینه کند. اگر چنین شود، به یاری خداوند و با رای مردم کلید این کار از همین‌جا زده خواهد شد.

سفر وزیر بهداشت دولت احمدی نژاد به گیلان

کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت احمدی نژاد و از اعضای  در مسجد جامع فومن و همچنین مسجد امام حسین صومعه سرا بمناسبت دهه فجر سخنرانی می کند.

photo_2016-02-04_20-21-55
دلنوشته روحانی شیرازی درباره شهید مدافع حرم گیلانی

دیارباران» نوشت: حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد از فعالین فرهنگی و چهره های شناخته شده شیراز به مناسبت شهادت شهید حامد کوچک زاده مطلبی نوشت: نجیب بود و مخلص. فدایی بود و هیأتی. سربزیر بود و محبوب. آموزش سپاه رو تو شیراز گذروند. تو کانون بود که شناختمش و پام به رشت باز شد. با چه علاقه ای تو رشت میزبانی می کرد…

زنگ زدم الان به موبایلش… دستگاه مورد نظر دیگر برای همیشه خاموش است…

۲۲ (۱)

شیخ قدرت به گیلان می آید

حجت الاسلام قدرت الله علیخانی نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره ۸۷۰ شهید والامقام لاهیجان و سیاهکل و همچنین گرامیداشت شهیدان ندیمی در مسجد دوبرادران نصیرمحله لاهیجان سخنرانی خواهد کرد.

photo_2016-02-04_20-42-58

tel final1

Share