امام جمعه رشت

امام (ره) حکومت ژاندارم منطقه را به زباله‌دان تاریخ انداخت/داعش در انتظار مرگ ذلت‌بار باشد/دولت باقی‌مانده مطالبات چایکاران را پرداخت کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،قربانی به فرا رسیدن ۲۲ بهمن روز به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: در این روز شهرها را آذین می‌بندند، طاغوت رفت و ولایت فقیه آمد و امروز مردم در سرنوشت خود آزاد هستند و زیر یوغ استکبار نیستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در نماز جمعه رشت با گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: دهه فجر درسی برای جهانیان به ویژه مسلمانان است.

وی به وجود طاغوت در دوران‌های مختلف اشاره کرد و افزود: هر فردی که تابع خدا و پیامبر (ص) نباشد مانند شیطان و فرعون طغیانگر و طاغوت است.

خطیب جمعه رشت گفت: زمانی که قانون و شریعت نباشد مردم فساد بسیاری انجام داده و جنایت می‌کنند و مرتکب فحشا و معاصی می‌شوند.

وی با بیان اینکه جهان تحمل طغیان و فساد را ندارد، تصریح کرد: اگر جامعه‌ای مرتکب فحشا و منکر شود و به حقوق ملت و مردم تجاوز کند مانند غذای مسموم است.ghorbani_1216

قربانی خاطرنشان کرد: خداوند عذاب خود را روی مردم فاسد می‌ریزد و آنها را نابود می‌کند زیرا مراقب اعمال بندگان است تا ببیند چه اندازه موارد را رعایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خداوند فرعون را در رود نیل با لشکریانش غرق کرد، افزود: این بنای آفرینش است که طاغوت پابرجا نمی‌ماند و اگر انسان‌ها تقوا پیشه کنند خداوند نعمت‌های خود را زیاد می‌کند.

قربانی اظهار کرد: خداوند مدتی به ستمکاران مهلت می‌دهد اما آنها که به مردم سوریه، فلسطین و یمن ظلم می‌کنند بدانند خداوند به حساب این ستمکاران می‌رسد.

وی با بیان اینکه ملت‌ها برای مدت مشخصی اظهار قدرت می‌کنند و خداوند پس از آن به حساب آنها می‌رسد، یادآور شد: رژیم پهلوی مدت ۵۰ سال بر ملت ایران حکومت کرد و بی‌شرافتی، بی‌دینی و هوس بازی‌ها در محیط زندگی خانواده پهلوی راه پیدا کرده بود.

امام (ره) حکومت ژاندارم منطقه را به زباله‌دان تاریخ انداخت

خطیب جمعه رشت اضافه کرد: خداوند منتظر ماند و جامعه آمادگی پیدا کرد و سرانجام امام (ره) براساس آموزه‌های دینی و بالا بردن فرهنگ جامعه حکومت ژاندارم منطقه را به زباله‌دان تاریخ انداخت.

وی با اشاره به اینکه دست قدرت خدا از آستین ملت ایران و امام (ره) بیرون آمد و رژیم طاغوت پهلوی را به زباله‌دان تاریخ انداخت، یادآور شد: دنیا با بیداری اسلامی مستکبران منطقه و آمریکا را به زباله‌دان تاریخ می‌اندازد.

قربانی در ادامه تصریح کرد: روز گذشته فتحی در سوریه اتفاق افتاد که با طراحی سردار سلیمانی تحقق یافت و افتخار می‌کنیم حامی مظلومان هستیم و این پیروزی مقدمه فتح‌الفتوح است.

وی با بیان اینکه مدت چهار سال دو شهر ۷۰ هزار نفری سوریه در محاصره داعش قرار داشت، خاطرنشان کرد: مردم اجازه ندادند دشمن وارد شهر آنها شود و رزمندگان ایرانی نیز در سوریه فداکاری می‌کنند و مردم این کشور را نجات می‌دهند.

داعش در انتظار مرگ ذلت‌بار باشد/وظیفه مهم مردم برای حضوری گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات

به گفته امام جمعه رشت، فتح روز گذشته مسیر ارسال اسلحه به داعش در سوریه را می‌بندد و آنها باید آماده مرگ ذلت‌بار باشند.

وی با درود به رزمندگان مسلمان حزب‌الله و سپاه پاسداران، گفت: با تلاش ارتش سوریه و حمایت‌های مقام معظم رهبری به‌زودی مرگ تمام داعشی و تکفیری‌ها فرا می‌رسد.

قربانی به فرا رسیدن ۲۲ بهمن روز به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: در این روز شهرها را آذین می‌بندند، طاغوت رفت و ولایت فقیه آمد و امروز مردم در سرنوشت خود آزاد هستند و زیر یوغ استکبار نیستند.

وی حق را پیروز و باطل نیز رفتنی خواند و متذکر شد: پیروزی نهایی متعلق به خداوند است و در روز ۲۲ بهمن هر فردی توان دارد باید در راهپیمایی شرکت کند.

امام جمعه رشت افزود: وظیفه داریم به صورت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم و با تمام فرزندان انقلاب باید به دنیا نشان دهیم که انقلاب و امام (ره) فراموش نکرده‌ایم.

وی به انتخابات آینده دو مجلس اشاره کرد و گفت: در هفتم اسفند ماه امسال شایستگان را برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌کنیم.

قربانی با اشاره به افتتاح پروژه‌های دهه فجر در گیلان خاطرنشان کرد: در دهه فجر جاری بیش از یک‌هزار پروژه با اعتبار یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در حال افتتاح است.

دولت باقی‌مانده مطالبات چایکاران را پرداخت کند

وی درباره پرداخت مطالبات چایکاران اظهار کرد: مبلغ ۱۳ میلیارد تومان باقی‌مانده مطالبات چایکاران پرداخت شده و قدردان هستیم اما از آقای نوبخت و استاندار گیلان می‌خواهیم ۱۳ میلیارد تومان دیگر باقی مطالبات چایکاران را به‌زودی پرداخت کنند.

امام جمعه رشت به ثبت‌نام کاندیداها اشاره کرد و یادآور شد: در این دوره تعداد ۱۲ هزار نفر در مجلس شورای اسلامی و ۸۰۰ نفر برای مجلس خبرگان رهبری در کشور ثبت‌نام کردند و سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد در مدت کوتاه و افراد معدود بررسی تمام پرونده‌ها ممکن نیست و ما نیز این موضوع را قبول داریم.

قربانی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در آینده راهکاری ارائه شود و افراد احراز صلاحیت شوند البته شورای نگهبان نمی‌تواند افراد نفوذی و ناشایست را به مجلس راه دهد.

tel final1

Share