امام جمعه اسالم:آل‌سعود یکی از ابزارهای تجارت و استثمار توسط آمریکا و صهیونیسم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امام جمعه اسالم با بیان اینکه آل‌سعود به آخر خط رسیده است، گفت: آل‌سعود یکی از ابزارهای تجارت و استثمار توسط آمریکا و صهیونیسم است و در جنایت‌های منطقه نقش اصلی را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،امام جمعه اسالم با بیان اینکه آل‌سعود به آخر خط رسیده است، گفت: آل‌سعود یکی از ابزارهای تجارت و استثمار توسط آمریکا و صهیونیسم است و در جنایت‌های منطقه نقش اصلی را دارد.

jodaeiحجت‌الاسلام اصغر جدایی امروز در نماز جمعه این شهر سوء‌ظن را گناه و آلودگی دانست که قلب انسان را تیره و تاریک می‌کند و قساوت قلب را به ارمغان دارد و موجب از هم پاشیدگی خانواده‌ها می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و قدردانی از حضور مردم در این راهپیمایی افزود: بر اساس گزارش‌های دقیق، حضور مردم در شهرها بسیار پرشور و حال بود.

خطیب جمعه اسالم با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن دو پیام مهم داشت، ادامه داد: یکی پیام وحدت و دیگری استقامت روی آرمان‌های انقلاب بود یعنی اینکه تسلیم نظام سلطه و باج‌خواهی نمی‌شویم.

وی انتخابات آینده را صحنه حضور پرشور مردم خواند و گفت: امتحان بزرگ الهی دیگر، انتخابات است که خون تازه در کالبد نظام جمهوری اسلامی ایران تزریق می‌کند.

جدایی ادامه داد: مردم سربلند ایران در هفتم اسفند با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر از امتحان بزرگ الهی سرافراز بیرون می‌آیند و با بیمه کردن کشورشان عیدی بزرگ را به وجود می آورند.

وی با اشاره به اینکه هر انتخاباتی برای خود شرایطی و ملاک‌هایی دارد، اضافه کرد: اگر این شرایط رعایت نشود حتی اگر شور و حضور انتخاباتی هم بالا باشد، مانند انتخابات ۸۸ ممکن است شیطنت‌هایی را سبب و شیرینی پیروزی حضور به یک فتنه چند ماهه تبدیل شود.

خطیب جمعه اسالم انتخابات را هم فرصت و نیز تهدید خواند و گفت: کاندیداها مراقب باشند رفتارهای خلاف ادب انتخاباتی نداشته باشند و کاری نکنند که دور از شأن مردم ایران باشد.

وی با بیان اینکه داوطلبان انتخابات مراقب بیان سخنان محرک و نسنجیده باشند، تصریح کرد: کاندیداها در سخنان نسنجیده خود احساسات و تعصبات کور قومی، حزبی و جناحی را شعله‌ور و تشنج و تنش ایجاد نکنند.

جدایی پرهیز از هرگونه ایجاد ناامنی روانی و اجتماعی را مورد تاکید کاندیداها قرار داد و گفت: کاندیداها به جای کوبیدن رقبای خود، برنامه ارائه دهند، برنامه‌هایی که عوام‌فریبانه نباشد.

وی افزود: کاندیداها از معیارهای غرب‌گرایانه و عاری از ارزش‌های ملی و مکتبی و انقلابی دوری کنند، اینکه کاروان طویلی راه می‌اندازند و هنگام نماز راه را می‌بندند، کار پسندیده‌ای نیست بهتر است داوطلبان گاهی به نماز جماعت نیز وارد شوند.

امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه در این بخش بیشتر از ۵۰۰ برنامه و مراسم برگزار شد، تصریح کرد: این برنامه‌ها در شب‌های قدر، دعای ندبه، ماه محرم و… برگزار شد اما یک بار افراد داوطلب در برنامه‌های دیده نشدند.

وی تقوا، اهل مسجد و دعا بودن را ملاک مهم برای انتخاب کاندیداها قرار داد و یادآور شد: کاردانی ، تخصص، پویایی، پیگیری، سلامت و … جزو ملاک کاندیداها است.

جدایی یکشنبه ۲۵ بهمن را سالروز صدور حکم تاریخی و قاطع حضرت امام راحل مبنی بر ارتداد و اعدام سلمان رشدی نویسنده خائن کتاب آیات شیطانی دانست و اضافه کرد: مسئله کتاب آیات شیطانی در آن برهه زمانی، کاری حساب شده بود و ماهیت ضد دینی و ضد اسلامی آمریکا و انگلیس و صهیونیست را بیشتر نمایان کرد.

وی دولت خائن و بی‌دین آل‌سعود را یکی از ابزاری در دست صهیونیسم و استکبار خواند و یادآور شد: آل‌سعود امروز ابزاری برای تجارت و استثمار و فریب انسان‌ها شده و جنایت‌هایی که در جهان رخ می‌دهد عربستان در آن نقش اصلی و بسیار مهمی دارد.

اما جمعه اسالم مسبب تمام گناهان داعشی‌های تکفیری را ریشه در وهابیت آل‌سعود دانست و خاطرنشان کرد: خطر تفکر وهابیت امروز کم‌تر از خطر آمریکا نیست و وهابیت نوعی پوچ‌گرایی دینی است.

وی سرنوشت آل‌سعود و وهابیت را مانند سرنوشت داعشی‌ها در شهرهای عراق و سوریه عنوان کرد و متذکر شد: همانگونه که داعشی‌ها به آخر خط رسیده‌اند، تمام سران آل‌سعود و بقیه سران آنها به درک واصل می‌شوند.

جدایی میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

tel final1

Share