با حضور مسئولان گیلان

المپیاد ورزشی بانوان گیلان افتتاح شد/استاندار:مطالبه حضور بیشتر زنان در جامعه را گرامی بداریم+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه امروز بانوان گرامی مطالبه حضور بیشتر در عرصه های مختلف جامعه را دارند اظهار داشت : باید با عملی کردن حضورشان در میادین مختلف علمی، سیاسی، ورزشی حضور موفق آنها را در عرصه‌های مختلف داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا , نخستین دوره المپیاد ورزشی بانوان گیلان ، یادواره سرداران و ۸هزار شهید استان عصر امروز با حضور استاندار گیلان در رشت گشایش یافت .

IMG_8635محمدعلی نجفی در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران تیم‌های مختلف ورزشی از سراسر استان و دوستداران ورزش در محل سالن تختی ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد  با اشاره به موفقیت کشورمان در مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت : امروز در حالی گردهم جمع شده ایم که به پاس پایداری ملت عزیز و خدمات ارزشمند مسئولین کشوری ، علی‌الخصوص هدایت‌های عالمانه رهبر معظم انقلاب و تدابیر ریاست جمهوری و هیئت مذاکره کننده با پیروزی کامل برجام به فرجام رسید .

استاندار گیلان با بیان اینکه امروز با اعتماد بیشتر از گذشته حضور بانوان و زنان ایران در اقصی نقاط دنیا را به فال نیک می‌گیریم افزود : اندیشه، خرد و تدبیر در میادین مختلف سیاسی، دیپلماسی و اقتصادی می‌تواند حرف‌های بزرگی برای گفتن داشته باشد وزنان ما این خرد و اندیشه را در اقصی نقاط  جهان و میادین مختلف  ثابت کردند.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری این المپیاد اظهار داشت : این المپیاد با مشورت و تأکید بنده و همت و تلاش عزیزانمان در اداره کل ورزش و جوانان و سایر بخش‌های ورزشی شکل گرفت.

دکتر نجفی اظهار داشت : بانوان گیلان علی الخصوص مادران گیلانی ثابت کردند که گرچه نیمی از جمعیت را به خود اختصاص داده‌اند ، اما در کنار آن به جهت تربیت فرزندان هدایت‌های جامعه را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه این المپیاد به نام ۸ هزار شهید سرافراز گیلان و یاد و نام مادران، خواهران و همسران بزرگ شهیدان که با صبر و استقامت درس بزرگ خودباوری را به مردان ما آموختند مزین گردیده است افزود : بنده توفیق دیدار با مادران شهیدی را داشتم که با افتخار اعلام می‌کردند که من مشوق فرزندان خود در پاسداری از حریم جمهوری اسلامی بودم.

استاندار گیلان با پیشنهاد برگزاری ورزش بانوان روستایی در سال آتی اظهار داشت : بانوان ما در شهر و روستا خوشبختانه امروز در پهنه ایران بزرگ حرف‌های زیادی چه در میادنی ورزشی و قهرمانی و چه در میادین علمی و پژوهشی دارند و کسب رتبه‌های برتر خصوصاً در بخش بانوان در کنکور سراسری امسال و سال گذشته گواه این مدعاست.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه امروز بانوان گرامی مطالبه حضور بیشتر در عرصه های مختلف جامعه را دارند اظهار داشت : باید با عملی کردن حضورشان در میادین مختلف علمی، سیاسی، ورزشی حضور موفق آنها را در عرصه‌های مختلف داشته باشیم.

در این مراسم همچنین با کمک استاندار گیلان از صندوق حمایت از ورزشکاران دختر رونمایی شد.

tel final1

Share