فرماندار شفت خبرداد

افتتاح ۴۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان در دهه فجر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شفت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا از شفت با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال ۴۳ پروژه با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد,اظهار کرد: از پروژه های شاخص دهه فجر می توان به سالن ورزشی بخش احمد سرگوراب با اعتبار یک میلیارد دویست میلیون تومان و دبیرستان شهید بهشتی شهر شفت با اعتبار دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نام برد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شفت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا از شفت با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال ۴۳ پروژه با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد,اظهار کرد: از پروژه های شاخص دهه فجر می توان به سالن ورزشی بخش احمد سرگوراب با اعتبار یک میلیارد دویست میلیون تومان و دبیرستان شهید بهشتی شهر شفت با اعتبار دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نام برد.

IMG_7455_0یونس محمودی افزود:گازرسانی به ۱۵ روستا با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و پروژه آب رسانی توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی به ۶ روستا با اعتبار چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های این دهه است.

وی نواختن زنگ فجر , رژه موتوری , گلباران مزار شهداء و دیدار با خانواده شهدا و افتتاح واحدهای مسکونی روستایی را از دیگر برنامه های این دهه خواند و تاکید کرد:مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شهرستان شفت نیز در این ایام افتتاح می شود.

یونس محمودی از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه فجر خبر داد و افزود: جُنگ فجر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد در روز ۲۱ بهمن از دیگر برنامه هاست.

 وی به پیروزی ملت ایران در مذاکرات هسته ای اشاره کرد و با بیان اینکه این پیروزی متعلق به همه آحاد جامعه و ملت ایران است, تصریح کرد؛تعامل ایران با جهان در موقعیت پسا برجام  بیانگر شکوفایی مبانی اقتصاد ایران با اتخاذ رویکرد اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار شفت با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنی اقتصاد پویا ،زاینده و بالنده است ,یادآور شد:تفسیر این معنا این است که اقتصاد مقاومتی ملهم به ابتکارات ،فن اوری و نوآوری و خلاقیت دانشمندان ما است که می تواند بصورت توام با بهترین فنآوری جهان اقتصاد مقاومتی را هم تقویت و هم تحکیم بخشیم.

 فرماندار شفت در پایان گفت:امیدوارم حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در آستانه برگزاری انتخابات  مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری لوح زرین دیگری در کارنامه سیاسی ایران بیفزاید  و مردم خالق حماسه سیاسی  در شهرستان و استان شوند.

tel final1

Share