روایت شیرزاد از شاهکار جدید شورای شهر رشت

اعتراض به روند تصویب طرح استیضاح شهردار رشت/۸ عضو شورا از پاسخ ۱۷ سوال شش ماه پیش خود قانع نشدند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شیرزاد خاطرنشان ساخت: هشت نفری که در جلسه رای قانع نشدن به پاسخ شهردار دادند در واقع رای شان به پاسخ ۱۷ سوال در شش ماه پیش بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، فاطمه شیرزاد، رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر رشت  با اعتراض به روند تصویب لایحه استیضاح شهردار رشت در صد و بیست و هشتمین جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: ۶ ماه پیش طرح سوال از شهردار رشت مطرح شده و مسکوت مانده بود.

۲۰۱۵۱۱۱۵۰۹۳۷۵۳_shirzad3024وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه شهر رشت گفت: در شهر رشت کارهای فرهنگی و عمرانی بسیاری در حال انجام است و نسبت به شش ماه تغییرات ایجاد شده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت افزود: شهردار  رشت در ۹ ماه حضور اقدامات خوبی انجام داده است و باید پذیرفت هر کار عمرانی مشکلات خاص خودش را دارد.

وی با بیان اینکه همه برای این در شورا هستیم که به مردم خدمت کنیم و شهرمان توسعه پیدا کرده و پیشرفت کند، گفت: در حال وررد به ایام دهه فجر هستیم و سال گذشته در چنین زمانی استیضاح  آقای خلیلی، شهردار سابق را داشتیم.

شیرزاد اذعان کرد: به فاصله یک سال استیضاح یک شهردار دیگر توسط شورای چهارم در حال رقم خوردن است.

وی سوال را حق نمایندگای شورای شهر دانست و گفت: اکنون همه باید پاسخگوی افکار عمومی باشیم.

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت با بیان اینکه سوالات شورای شهر به شکل طرح سوال برای شهردار ارسال و پاسخ به صورت مکتوب دریافت شده است، گفت: اگر اعضای شورا از پاسخ شهردار قانع نشوند شهردار باید احضار شده و پاسخگو باشد.

 وی خاطرنشان ساخت: هشت نفری که در جلسه رای قانع نشدن به پاسخ شهردار دادند در واقع رای شان به پاسخ ۱۷ سوال در شش ماه پیش بوده است.

شیرزاد اضافه کرد: ۶ عضو شورای شهر رشت در ۶ ماه پیش طرح سوال از شهردار را مسکوت نگه داشتیم چرا که اقدامات فرهنگی و عمرانی در شهر آغاز شده بود.

وی با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر، ایام انتخابات و پایان سال، گفت: در زمانی که باید برای حضور پرشور مردم در انتخابات سرنوشت ساز تلاش کنیم، اقدام کنونی صحیح نیست.

عضو شورای شهر رشت اظهار داشت: تصویب طرح استیضاح شهردار رشت به دور از حرفه‌ای گری بود.

tel final1

Share