با حضور شطرنج بازان برتر ایران و جهان

استاندار گیلان مقابل آناتولی کارپوف نشست/آغاز رقابت های بین المللی شطرنج جام خزر+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نجفی در آیین افتتاح این مسابقات که با حضور ۱۶ کشور به میزبانی گیلان برگزار می شود گفت: در خجسته سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی میزبان برگزاری مسابقات و پیکار شطرنج بازان از اقصی نقاط جهان در دیار باران های نقره ای و مهد شطرنج کشور می باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا چهاردهمین دوره رقابت های بین المللی شطرنج جام خزر عصر امروز با برگزاری مسابقه بین دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان و آناتولی کارپوف قهرمان اسبق شطرنج جهان در زیبارکنار رشت آغاز شد.

اصلی۱_۰دکتر نجفی در آیین افتتاح این مسابقات که با حضور ۱۶ کشور به میزبانی گیلان برگزار می شود گفت: در خجسته سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی میزبان برگزاری مسابقات و پیکار شطرنج بازان از اقصی نقاط جهان در دیار باران های نقره ای و مهد شطرنج کشور می باشیم.

وی با بیان اینکه تقارن آغاز سی و هشتمین بهار آزادی با برگزاری این دوره از مسابقات حلاوت و شیرینی خاصی را بوجود آورده است افزود: این ایام مبارک همچنین با توفیقات ملت شریف و صلح طلب ایران اسلامی در مذاکرات هسته ای همراه شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم این مسابقات زمینه ساز تعاملات بیشتر فرهنگی و ورزشی ایران در عرصه های اجتماعی با ملل مختلف باشد.

وی ایران را آوردگاه اندیشه ها و تدابیر قهرمانان فکور جهان بویژه شطرنج دانست و افزود: ایران سرزمینی است که دولتمردان آن با شعار تدبیر و امید در اعتلای نظام مردم سالار دینی و مقتدر برای ایجاد روابط دوستانه و صلح آمیز در صحنه های بین المللی در تلاشند.

گفتنی است چهاردهمین دوره رقابت های بین المللی شطرنج جام خزر از ۲۲ تا ۲۹ بهمن با حضور ۶۷۰ شطرنج باز از ۱۶ کشور دنیا در ۹ دور به روش سوئیسی در زیباکنار رشت برگزار می شود.
اصلی_۰

IMG_1576 IMG_1622 IMG_1687 IMG_1716 IMG_1725 IMG_1727 IMG_1741
tel final1

Share