ندیمی:برخی رسانه‌ها در تخریب افراد رحم ندارند

هیات رییسه مجلس در برابر تخریب‌چی‌های ناعادل و بی‌آبرو،‌ نمایندگان را حمایت کنند/ یک افتضاح رسانه‌ای در حال شکل‌گیری است/بنده از این رسانه‌ها شکایت می‌کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس از شکل‌گیری فضای تخریب انتقاد کرد و افزود: با آغاز تبلیغات انتخاباتی یک افتضاح رسانه‌ای در حال شکل‌گیری است. نمایندگان مجلس را که برای سلامت، اخلاق و دیانت کار می‌کنند، تلاش می‌کنند به نام روسای مجلس تخریب کنند، اینها رحم ندارند، بنده از این رسانه‌ها شکایت می‌کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با وجودی که در تحصن و فتنه نبودم اما با عنوان‌تراشی برخی رسانه‌ها مورد اتهام و تخریب قرار گرفته‌ام.

لاهیجان و سیاهکل (۳۰)nadimiایرج ندیمی در تذکر شفاهی افزود: از هیات رییسه توقع دارم در برابر تخریب‌چی‌های ناعادل و بی‌آبرو،‌ نمایندگان را حمایت کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس از شکل‌گیری فضای تخریب انتقاد کرد و افزود: با آغاز تبلیغات انتخاباتی یک افتضاح رسانه‌ای در حال شکل‌گیری است. نمایندگان مجلس را که برای سلامت، اخلاق و دیانت کار می‌کنند، تلاش می‌کنند به نام روسای مجلس تخریب کنند، اینها رحم ندارند، بنده از این رسانه‌ها شکایت می‌کنم.

وی با تشکر از پرداخت بخشی از مطالبات چایکاران، گفت: در مورد ماده ۱۸۰ از دولت به خاطر پرداخت نشدن منابع پیش‌بینی شده از دولت گلایه داریم.

ندیمی خطاب به دولت و مجلس، کار و اشتغال را از مهمترین نیازها و مشکلات مردم برشمرد و افزود: معلمان، بازنشستگان و کشاورزان با مسائلی چون پرداخت‌ها، مطالبات، پاداش‌ها، رتبه‌بندی دست به گریبان هستند.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس ابراز امیدواری کرد انتخابات اسفندماه باشکوه برگزار شود، سپس تاکید کرد: انتخاب افراد اصلح و کارآزموده به کارآمدی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری کمک می‌کند.

tel final1

Share