در ششمین روز از دهه مبارک فجر

از تندیس مرد اسطوره ای تالش رونمایی شد+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نظام عبدالحسین زاده همچنین با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ تالشی و حفظ اسطوره های آن افزود: در همین راستا تندیس مرد اسطوره ای تالش با نام لدو در با اعتبار ۱۸ میلیون تومان همزمان با دهه فجر رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در ششمین روز از برنامه های دهه مبارک فجر ماسال، پروژه های عمران شهری شاندرمن و ساختمان آشیانه ماشین آلات اداره راه و شهرسازی با حضور فرماندار، امام جمعه و رؤسای ادارات این شهرستان به بهره برداری رسید.

IMG_20160206_100253شهردار شاندرمن در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های عمران شهری شاندرمن گفت: این پروژه ها شامل روکش آسفالت خیابان امام خمینی(ره) به طول ۱۲۰۰ متر و عرض ۲۲ متر ، احداث بلوار دانش آموز و آسفالت معابر شهری شاندرمن بود که با اعتبار یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

نظام عبدالحسین زاده همچنین با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ تالشی و حفظ اسطوره های آن افزود: در همین راستا تندیس مرد اسطوره ای تالش با نام لدو در با اعتبار ۱۸ میلیون تومان همزمان با دهه فجر رونمایی شد.

وی با بیان اینکه لدو  به عنوان نماد مردان غیور تالش در راستای مقابله با متجاوزان به کشور محسوب می شود، تاکید کرد: به دنبال آن هستیم با استفاده از چنین تندیس ها و نمادهایی در سطح شهر شاندرمن ضمن حفظ و ترویج فرهنگ غنی تالشی، زمینه افزایش جاذبه های شهر شاندرمن را برای گردشگران فراهم آوریم.

در ادامه برنامه های ششمین روز دهه فجر ماسال، ساختمان آشیانه ماشین آلات اداره راه و شهرسازی نیز به بهره برداری رسید.

رئیس اداره راه و شهرسازی ماسال در مراسم افتتاح این پروژه گفت: این ساختمان با زیربنای ۵۴ متر مربع جهت حفظ و نگهداری ماشین آلات اداره راه و شهرسازی احداث شده است و جهت ساخت آن بالغ بر ۴۰ میلیون تومان هزینه شده است.

tel final1

Share