رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان

اجرای موسیقی زنده در تالارهای عروسی وجاهت قانونی ندارد/پلیس برای برخورد با فساد در کوهپیمایی‌ها ورود می‌کند/فسق و فجور برخی از کاروان‌ها در کوهپیمایی گیلان مشکل‌آفرین است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سید رسول صمدی در جمع تشکل‌های گردشگری گیلان با اشاره به وضعیت تالارهای عروسی در استان، اظهار کرد: در تالارهای عروسی اجرای موسیقی زنده وجاهت قانونی ندارد و پخش آن در این مکان‌ها منتفی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،سید رسول صمدی در جمع تشکل‌های گردشگری گیلان با اشاره به وضعیت تالارهای عروسی در استان، اظهار کرد: در تالارهای عروسی اجرای موسیقی زنده وجاهت قانونی ندارد و پخش آن در این مکان‌ها منتفی است.

samadi_6681.JPGوی ادامه داد:اگر زندگی یک زوج با فعل حرام آغاز شود سرانجام ندارد و با نگاهی به آمار بالای طلاق این موضوع نمایان‌تر است.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان،ورود بسیاری از فرهنگ‌ها را سبب از بین رفتن فرهنگ اصیل عنوان کرد و افزود: فرهنگ ما تحت تاثیر فرهنگ‌های وارداتی قرار گرفته و دست‌خوش برخی مسائل ضد فرهنگی شده است.

صمدی در ادامه با اشاره به برگزاری کاروان‌های مختلط در کوهستان‌های گیلان، بیان کرد:اگر ضوابط کاروان‌های گردشگری رعایت نشود مشکلات بسیاری ایجاد می‌کند.

وی اخذ تائیدیه از پلیس امنیت توسط کاروان‌های گردشگری در کوهپیمایی‌ها را ضرورت دانست و تصریح کرد: اگر کاروان‌های گردشگری از استان‌های دیگر مجوز لازم را نداشته باشند، متوقف می‌شوند.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان، تأییدیه پلیس امنیت اخلاقی در زمینه کاروان‌های گردشگری را بسیار مهم ذکر کرد و گفت: در صورت تأییدیه‌های مذکور ما نیز حضور کاروان‌های گردشگری را تائید می‌کنیم.

صمدی، ایجاد فسق و فجور برخی از کاروان‌ها در کوهپیمایی گیلان را مشکل‌آفرین خواند و یادآور شد: پلیس برای برخورد با فساد در کوهپیمایی‌ها ورود می‌کند.

tel final1

Share