رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد:

آیت‌الله خاتمی سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن رشت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در رشت با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در این شهر اظهار کرد: برای سخنرانی روز ۲۲ بهمن از آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران دعوت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،حجت‌الاسلام مجتبی اشجری با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در این شهر اظهار کرد: برای سخنرانی روز ۲۲ بهمن از آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران دعوت شده است.

13930725135140212_khatamiوی هماهنگی برای حضور به‌موقع گروه سرود یک‌هزار و ۳۵۷ نفر «همسرایان فجر» با پوشش پرچم جمهوری اسلامی ایران را از اقدام‌ها عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تهیه و حمل آدمک‌های سران استکبار توسط تشکل‌های دانش‌آموزی در مسیرهای راهپیمایی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

وی تصریح کرد: توسط اتاق اصناف ۳۰۰ عدد پرچم برای توزیع در مسیرهای راهپیمایی و تمهید مقدمات حضور بازاریان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با هماهنگی بسیج اصناف صورت می‌گیرد.

به گفته اشجری، زمینه‌سازی برای حضور ۲۰ خبرنگار و عکاس در ساختمان پست به منظور پوشش خبری با کارت‌های شناسایی صادر شده توسط شورای هماهنگی انجام می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد غرفه برای حضور هنرمندان صدا و سیما خاطرنشان کرد: تمهید مقدمات حضور هنرمندان صدا و سیما و مجریان برنامه کودک در میدان شهدای ذهاب با ایجاد دو غرفه ویژه انجام شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان هماهنگی برای حضور ورزشکاران با لباس‌های مخصوص و رژه موتورسواران در صبح روز ۲۲ بهمن و… را به‌عهده ورزش و جوانان عنوان کرد.tel final1

Share