به میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار می شود

آناتولی کارپف و شطرنج بازان ۱۹ کشور به گیلان می آیند/رونمایی از پوستر مسابقات شطرنج جام خزر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،در نشستی با حضور مسئولین ستاد برگزاری، عوامل اجرایی مسابقات شطرنج بین المللی جام خزر و خبرنگاران ورزشی از پوستر چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام خزر که به میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار میشود رونمایی شد.

   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،در نشستی با حضور مسئولین ستاد برگزاری،عوامل اجرایی مسابقات شطرنج بین المللی جام خزر و خبرنگاران ورزشی از پوستر چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام خزر که به میزبانی  منطقه آزاد انزلی برگزار میشود رونمایی شد.

Poster Ok-P (1)بنا بر این گزارش، چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام خزر با حضور اساتید بزرگ شطرنج جهان همچون آناتولی کارپف و شطرنج بازان ۱۹ کشور جهان از ۲۲ لغایت ۲۹ بهمن ماه سال جاری از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی و هیات شطرنج استان گیلان برگزار خواهد شد.

در این نشست اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد برگزاری با توجه به اهمیت بین المللی مسابقات شطرنج جام خزر در سطح آسیا و جهان راهکارهای و روش های مختلف در خصوص اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب و گسترده این دوره از مسابقات را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

این مسابقات در جدول ۴ گروه و رقابت در هرگروه ۱۱ دور به روش سویسی و بر اسای قوانین شطرنج فدراسون جهانی فیده برگزار و با توجه به قرار گرفتن در رنکینگ فدراسون جهانی از اعتبار مناسبی برخوردار بوده و مورد استقبال ورزشکاران و شطرنج بازان مطرح دنیا قرار گرفته است.

گفتنی است: آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات ساعت ۵ عصر روز ۲۲ بهمن در سالن جام جم  مجتمع صدا و سیمای زیباکنار منطقه آزاد انزلی با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار می گردد.

tel final1

Share