آغاز بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان

درپی ورود سامانه بارش زا به گیلان، بارش باران از روز گذشته در اکثر مناطق استان آغاز شدو با افزایش برودت هوا در مناطق کوهستانی با بارش برف همراه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، با ورود سامانه بارش زا به گیلان وکاهش دما،بارش برف در مناطق کوهستانی گیلان آغاز شد.
‌به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان درپی ورود سامانه بارش زا به گیلان، بارش باران از روز گذشته در اکثر مناطق استان آغاز شدو با افزایش برودت هوا در مناطق کوهستانی با بارش برف همراه شد.
barf-amlash (8)مدیر راهداری گیلان با بیان اینکه راهداران به‌طور شبانه‌روزی در طول محورهای استان مستقر هستند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش اکیپ‌های راهداری برای بازنگهداری و برقراری ایمنی در محورهای برفگیر معطوف شده است و در حال حاضر محور دیلمان و آبی نام در سیاهکل و ارتفاعات رضوانشهر برف خفیف و در حد سفید پوش ومحور اسالم به خلخال ارتفاع برف ۵ سانتیمتر می رسد.
محمود ایرانپرست از تمامی رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف استان را دارند، درخواست کرد قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی ۱۴۱ و یا تلفن ۳۳۳۱۱۱۱۱-۰۱۳ از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع یابند وبا رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند و برای عبور از مناطق کوهستانی به تجهیزات ایمنی زمستانی مجهز باشند.
بنابر پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گیلان بارندگی ها که از دیروز در بیشتر شهرهای استان آغاز شده طی چند روز آینده ادامه می یابد و در ارتفاعات و مناطق سرد سیر با بارش برف همراه است.

tel final1

Share