از گوشه و کنار سیاست در گیلان

بی اخلاقی سیاسی از شبنامه های الکترونیک تا کانال های تلگرامی /عملکرد آقای شهردار مثال زدنی بود/وقتی مقاله علمی کپی برداری از آب در می آید+مستندات

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

بی اخلاقی سیاسی از شبنامه های الکترونیک تا کانال های تلگرامی 

به گزارش دیارمیرزا در حالیکه با فراگیر شدن استفاده از شبکه های اجتماعی خصوصا نرم افزار تلگرام بین آحاد جامعه شاهد فصل نوینی از ارتباطات آن هم در آستانه انتخابات حساس اسفند ماه هستیم , عده ای که تا چندی پیش با راه اندازی سایت های غیرمجاز (شب نامه های الکترونیک) به دنبال اخاذی از مدیران و مسئولان گیلانی بودند و در سایت های سیاه و زنجیره ای خود از هیچ توهینی به مدیران و مسئولان حتی بانوان گیلانی خودداری نمی کردند در اقدامی کاملا حساب شده و تاکتیکی امروز با هجوم به تلگرام و راه اندازی کانال و گروه به نام های مختلف درصدد ایجاد آشوب , اخلال و بی ثباتی فضای سیاسی و همچنین دلالی انتخاباتی هستند.
شنیده ها حاکی از آن است که برخی از این عناصر معلوم الحال که به صورت کاملا سازماندهی شده و تیمی فعالیت خود را از مدت ها پیش آغاز کرده اند در گفتگو با برخی نامزدهای انتخاباتی ارقام میلیونی را جهت فعالیت تلگرامی برای تخریب چهره ی رقبا پیشنهاد کرده اند.

عملکرد آقای شهردار مثال زدنی بود

حجت شعبانپور طی گفت و گویی با تابناک به تشریح وضعیت چند روز اخیر استان در خصوص بارش برف و اقدامات صورت گرفته در این رابطه پرداخت.معاون عمرانی استاندار گیلان، با تقدیر از عملکرد شهردار لاهیجان اظهار کرد: سعید آگشته از همان بامداد روز برفی و با حضور فعال و میدانی خود در همه نقاط شهر در سدد رفع موانع و مشکلات شهر بود و اجازه نداد این محبت الهی برای مردم شهر ، ملال آور شود و عملکرد وی در مدیریت این بحران مثال زدنی بود.

البته برخی از روستا های اطراف شهر چاف و چمخاله به علت خرابی سنگین با کمی تاخیر نسبت به رفع مشکل موقتی آن اقدام به عمل آمد ولی در کل همه تلاش ها در جهت رفع فشار به مردم عزیز انجام گرفت.

وقتی مقاله علمی کپی برداری از آب در می آید+مستندات

گیل خبر نوشت: در دو دهه گذشته رشته های علوم انسانی به ویژه حقوق و گرایش های آن با یک رشد جهشی و غیر هدفمند گسترش یافته اند به گونه ای که کنون بیش از صد و ده هزار نفر فارغ التحصیل و یا در حال تحصیل در این رشته می باشند.
download-12-768x436بی شک باید ماحصل این رشته در جهت حل مشکلات کشور بوده و توان علمی اساتید دانشگاه مورد بررسی و توجه جدی تر قرار گیرد.
در این میان حجم بالای پایان نامه های سفارشی و مقاله های کپی برداری نسبت به گذشته بیشتر خودنمایی می کند و جای آن دارد که مدیران وزارت علوم توجه جدی تری در مبارزه با این پدیده زشت و ویرانگر فضای علمی کشور بنمایند.
در ذیل یکی از مقالاتی را که اتفاقی در شماره اول مجله پژوهشنامه حقوق کیفری دانشگاه گیلان منتشر شده توجه را به خود جلب می کند، مقاله ای با عنوان ((موازین حقوق بشری و تقابل فرد و جامعه در فرآیند کیفری)) نوشته فردی به نام محسن خاکزاد (لینک مطلب) که نسخه چاپی آن موجود بوده لکن از سایت دانشگاه حذف شده است و مقاله دوم با عنوان (( تزاحم و توازن حقوق فرد و جامعه در دادرسی های کیفری)) نوشته جمشید غلاملو فارغ التحصیل دانشگاه تهران و از وکلا و اساتید خوش نام دانشگاه گیلان که در مجله پژوهش های حقوقی شهر دانش چاپ شده است. (لینک مطلب)

از مطالب جالب توجه در این دو مقاله اشتراک فصل ها-مقدمه-نتیجه گیری –کلیدواژه ها و …بوده و تنها در یکی از مقالات، مقدمه تغییر بسیار سطحی نموده و عنوان مقاله تغییر کرده است در این میان تاریخ اعلام وصول دو مقاله جالب توجه می باشد که مطلب مربوط به آقای غلاملو ۱۳۸۸/۱۰/۲ و مطلب مربوط به آقای خاکزاد ۱۳۸۹/۶/۱۲ یعنی ۸ ماه دیگر می باشد.

حال به جهت مهم بودن چاپ این مقالات و امتیاز آن در آزمون های دکتری چند سئوال از ریاست محترم دانشگاه گیلان و مدیران این نشریه داریم که پاسخ آن ها برای مخاطبان این پایگاه قطعاً جالب توجه خواهد بود .
۱- چرا مقاله مربوط به آقای محسن خاکزاد از سایت دانشگاه حذف گردیده است؟
۲- با توجه به چاپ هر دو مقاله و کپی بودن یکی از دیگری چگونه این مقاله اعلام وصول و چاپ شده است؟
۳- آیا چاپ این مقاله موجبات ارتقاء علمی و تبلیغی فرد مورد نظر با درج در پایگاه های علمی – حقوقی دیگر را فراهم ننموده است و کلاً دانشگاه گیلان چه برخوردی با افرادی که اینگونه قصد ضربه زدن به نهضت علمی شده کشور را دارند نموده است؟
گیل خبر آمادگی دارد تا نسبت به درج و انتشار جوابیه این دانشگاه و افراد فوق الذکر اقدام لازم و سریع را صورت دهد.

تصاویر صفحه اول مقاله این افراد ( تاریخ وصول مقالات مشخص شده)

gh-768x486 kh-768x470

PDF مقاله آقای جمشید غلاملو

دانلود مقاله غلاملو

PDF مقاله آقای محسن خاکزاد

دانلود مقاله خاکزاد

tel final1

Share