مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان

راه‌اندازی سومین فرستنده دیجیتال صدا و سیما در رشت/امکان دریافت شبکه تلویزیونی HD آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،طلوعی از امکان دریافت شبکه تلویزیونی HD در ایستگاه فرستنده تلویزیونی و اف.ام صدا و سیمای مرکز استان خبر داد و گفت: سومین فرستنده دیجیتال صدا و سیما برای پوشش شبکه‌های HD ، آی.فیلم، پرس.تی.وی و الکوثر در رشت راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از ایسنا ،طلوعی از امکان دریافت شبکه تلویزیونی HD در ایستگاه فرستنده تلویزیونی و اف.ام صدا و سیمای مرکز استان خبر داد و گفت: سومین فرستنده دیجیتال صدا و سیما برای پوشش شبکه‌های  HD ، آی.فیلم، پرس.تی.وی و الکوثر در رشت راه‌اندازی می‌شود.

۲۰۱۵۰۸۲۴۱۲۲۹۱۱_IMG_6249 (toloei)دکتر علی طلوعی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان ، از امکان دریافت شبکه تلویزیونی HD در ایستگاه فرستنده تلویزیونی و اف.ام صدا و سیمای مرکز استان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، امکان دریافت شبکه تلویزیونی HD آغاز شد.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های همکاران فنی سازمان، گفت:سومین فرستنده دیجیتال صدا و سیما با نام TS3 نیز از طریق ویدیوکنفرانس با دستور معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی در رشت، برای پوشش شبکه‌های  HD ،آی.فیلم، پرس.تی.وی و الکوثر راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای گیلان همچنین به امکان دریافت سیگنال ۲۴ شبکه تلویزیونی و ۲۱ شبکه رادیویی دیجیتال از این فرستنده‌ها اشاره کرد و افزود: صدا و سیما در ارتقای سطح فرهنگ عمومی وظایف خطیری بر عهده دارد و این سازمان موفقیت‌های خوبی را در این راستا کسب کرده است، اما برای رسیدن به اهداف والای نظام جمهوری اسلامی هنوز راه‌های طولانی در پیش داریم.

دکتر طلوعی خاطرنشان کرد: از این پس شهروندان شهرستان رشت و مخاطبان شبکه باران نیز می‌توانند با راه‌اندازی مجدد دستگاه دریافت‌کننده دیجیتال، شبکه تلویزیونیHD را روی باند UHF کانال ۵۲ دریافت کنند.

tel final1

Share