مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان

۹ دی نشان داد که فاصله ای بین امام و امت نیست/دشمن از شعار مرگ بر آمریکا واهمه و ترس دارد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر کریمیان بسیجیان را با بصیرت بالا خواند و اظهار کرد :۹ دی در حقیقت نشان داد که فاصله ای بین امام و امت نیست و این برای دشمن نگران کننده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست بصیرتی حماسه ۹ دی درقالب«میثاق با ولایت» با حضور دکتر حجت الاسلام علی کریمیان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان، در نمازخانه حضرت آیت الله العظمی محمدتقی بهجت فومنی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت برگزار شد.۸۱۸c7172-563d-4c6c-9baa-60acc7a11fc5

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن ,دکتر کریمیان در این نشست با گرامیداشت ولادت پیامبر اعظم (ص) و حضرت امام صادق(ع)، عشق به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را افتخاری بزرگ وارزشمند دانست و گفت: باید نکات مهم این اتفاق بزرگ در ۹ دی بازخوانی شود تا راه امام راحل ادامه پیدا کند.

وی هم چنین با برشمردن مسائل تاریخی در اسلام ، مشابه حوادث انقلاب اسلامی، بر لزوم بصیرت آحاد جامعه تاکید کرد و گفت: دشمن می داند که بین امام , رهبری و امت فاصله نیست و این مردم در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ثابت کرده اند که با پیروی از ولایت فقیه در مسیر آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری، پاسداشت خون شهدا را به خوبی می دانند.
وی تاکید کرد : همانگونه که مقام معظم رهبری به جوانان به بویژه دانشگاهیان توصیه داشتند که به بصیرت خود ادامه دهند، جوانان نیز در کنارتوده مردم که همیشه تحت امر رهبری  و گوش به فرمان هستند، آنگونه عمل کرده و می کنند که دشمن از شعار مرگ بر آمریکا که همان شیطان بزرگ است واهمه و ترس داشته باشند.

کریمیان ملت ایران را قدر شناس امام( ره ) دانست و گفت: امام سالها در بین ما بود و امت چون نگینی از او محافظت می کرد و امروز بعد از ساله از مرگش با عظمت برایش به عزا می نشینند.

ایشان ادامه دادن بصیرت را از خواسته های مهم امام راحل از دانشجویان بیان کرد و افزود: امروز امت رسالت جهانی پیدا کرده و به شناساندن اسلام در جهان افتخار می کند.

دکتر کریمیان بسیجیان را با بصیرت بالا خواند و اظهار کرد :۹ دی در حقیقت نشان داد که فاصله ای بین امام و امت نیست  و این برای دشمن نگران کننده است.

ایشان تاکید کرد؛ شعور جوانان ما دینی است حتی اگر برخی ظاهرشان متفاوت است.

در پایان این نشست از نفرات برگزیده مسابقه عکاسی سوگواره عاشورایی که توسط این دانشگاه به مدت یکماه برگزار شده بود با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل به عمل آمد. خبرنگار دیار میرزا نیز در این نمایشگاه موفق به اخذ لوح تقدیر و جوایز شد.

گفتنی است در این همایش دکتر سید سجاد گشتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن وشفت، اعضای هیات رئیسه و شورای فرهنگی، جمعی از دانشجویان، اساتید وکارکنان این واحد دانشگاهی شرکت داشتند.

۲be9d7c0-bc29-4fa2-9dc0-2b9baf9c50e6 ۰ed4a0e4-4a2e-41b2-b18e-2730f7b071e8
tel final1

Share