رییس مجمع نمایندگان گیلان

۹ دی؛روز ملی و روز اصل ولایتمداری و وفاداری به نظام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،روزنامه آرمان در شماره چهارشنبه ۹ دی در یادداشتی به قلم غلامعلی جعفرزاده رییس مجمع نمایندگان گیلان و نماینده مردم رشت در مجلس نهم می نویسد: نهم دی ماه روزی است که مردم ثابت کردند به اصل نظام، انقلاب و ولایت فقیه وفادارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،روزنامه آرمان در شماره چهارشنبه ۹ دی در یادداشتی به قلم غلامعلی جعفرزاده  رییس مجمع نمایندگان گیلان و نماینده مردم رشت در مجلس نهم می نویسد: نهم دی ماه روزی است که مردم ثابت کردند به اصل نظام، انقلاب و ولایت فقیه وفادارند.

photo_2015-12-28_11-26-45در این یادداشت می خوانیم: در این روز مردم می خواستند بگویند نظام خود را که ۳۵سال پیش به وجود آورده اند کماکان دوست دارند و به دنبال امنیت، آرامش و اصول و ارزش های انقلاب خود هستند. نهم دی ماه مفاهیم سنگینی می تواند داشته باشد و همان گونه که رئیس جمهور فرموده اند، ۹دی روز اصل ولایتمداری و وفاداری به نظام است.
البته مردم ایران همیشه ثابت کرده اند که به اصول انقلاب و اسلام پایبند هستند. مردم از همه اقشار جامعه در این روز آمده بودند، اعلام کنند طرفدار قانون هستند و به تعبیر مقام معظم رهبری قانون فصل الخطاب است.
مردم به این دلیل در این روز به خیابان ها آمدند، چون می خواستند مسائل و مشکلات نظام و انقلاب در داخل حل شود و هیچ خارجی حق ورود به مسائل داخلی این کشور را نداشته باشد.
حضور مردم در این روز در خیابان ها مشت محکمی به دهان دشمنان غربی نظام بود، همان هایی که بدخواهان دین و نظام هستند لذا در اینجا باید به برخی از گروه هایی که قصد مصادره ۹ دی را دارند، اعلام کرد، مردم در این روز بدون آنکه به هیچ حزب و جناحی وابسته باشند به خیابان ها آمده بودند.
نوع پوشش مردم نشانگر آن بود که این روز منحصر به هیچ دسته ای نیست. مردم آمده بودند با شهدا، امامشان و راه آنها تجدیدمیثاق کنند. مردم این روز را روزی ملی می دانند و معتقدند ۹دی روز پشتیبانی از نظام و انقلاب بوده و است. این روز متعلق به همه آحاد ملت است و هیچ گروه، جناح یا حزبی هم نباید این روز را به نفع خود مصادره نماید.
لذا گروه ها و جریانات سیاسی باید بگذارند همه مردم از شیرینی و حلاوت انقلاب و نظام بهره مند شوند. همه مردم عاشق نظام و کشورشان هستند. نهم دی ماه در انحصار هیچ حزب و گروهی نیست. نهم دی ماه تجلی اراده ملتی بود که می خواستند به تندروها ثابت کنند که به نظام خود علاقه مندند و حاضر نیستند امنیت نظام و کشور را با هیچ چیز عوض کنند.
امنیت این نظام از راه امام و خون شهداست. کسانی که با خون شهدا سیاسی کاری می کنند، باید بدانند که خون شهدا متعلق به تمام مردم ایران است، لذا باید پاسدار خون آنها بود؛ چرا امنیت امروز جامعه به جانفشانی آنها بسته است.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی، 

tel final1

Share