استاندار گیلان در جمع اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران

۲۶۸ نفر داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی از استان گیلان شدند/شرایط کشور آهنگ مثبتی را طی می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان با اشاره به استقبال خوب داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی در روزهای ثبت نام گفت: این استقبال فضای امید، آرامش و نشاطی که دولت تدبیر و امید در جامعه فراهم کرده است را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان با اشاره به استقبال خوب داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی در روزهای ثبت نام گفت: این استقبال فضای امید، آرامش و نشاطی که دولت تدبیر و امید در جامعه فراهم کرده است را نشان می دهد.IMG_5220_0

محمد علی نجفی عصر امروز در جمع اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران با اشاره به اینکه داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی استقبال خوبی در روزهای ثبت نام داشته اند گفت: از بیست و هشتم آذر ماه تا عصر روز پنج شنبه سوم دی ماه ، ۲۶۸ نفر داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی از استان گیلان شدند که این آمار ۳۲ درصد بیشتر از کل افراد ثبت نام شده ی دوره ی گذشته است.

وی با بیان اینکه در مدت هفت روز ثبت نام دوره ی نهم مجلس شورای اسلامی در گیلان ۲۰۲ نفر داوطلب شده بودند گفت: فراتر رفتن تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس در گیلان نسبت به دوره ی قبل در حالی که یک روز دیگر از ثبت نام باقی مانده است نشان دهنده فضای امید، آرامش و نشاطی است که دولت تدبیر و امید در جامعه فراهم کرده است.

استاندار گیلان همچنین نام نویسی ۳۰ نفر برای شرکت در انتخابات خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه گیلان را نیز چشمگیر دانست و خاطر نشان کرد: به رغم مشکلات اعتباری شدیدی که دولت دارد اما شرایط کشور آهنگ مثبتی را طی می کند و امیدی که پس از روی کار آمدن دولت شکل گرفت در حال تقویت است.

وی گفت: این شوق و علاقه مندی بیش تر مردم برای مشارکت در عرصه های تصمیم گیری سیاسی نشان دهنده ی آن است که مردم قصد دارند با امید بیش تری در اداره ی مملکت سهیم باشند.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: با نگاه عالمانه ی رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرشور بودن انتخابات و فضای اعتدالی که دولت فراهم کرده است امسال شاهد انتخابات باشکوه خواهیم بود.

نجفی همچنین با اشاره به اینکه بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس در هیئت اجرایی از پنجم آذرماه آغاز می شود گفت : بر اساس قانون صلاحیت های نامزدها بررسی شود و نهایت دقت در حفظ آبروی افراد انجام گیرد.

وی با بیان اینکه نام نویسی داوطلبان مجلس فردا پایان می یاید افزود : از همه افرادی که توان لازم را برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی دارند دعوت می کنیم تا برای رقابتی شدن بیش تر انتخابات که منجر به مشارکت حداکثری مورد نظر رهبر معظم انقلاب و دولت خواهد شد برای ثبت نام اقدام کنند.

tel final1

Share