پس از بازداشت مکانی

یک فوتبالیست گیلانی دیگر بازداشت شد/بازداشت دروازه بان سابق داماش و استقلال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محسن فروزان دروازه‌‌بان حال حاضر راه‌آهن به خاطر شکایت فرهاد کاظمی بازداشت شد.کاظمی با پیگیری شکایت خود، این دروازه‌بان را راهی بازداشتگاه کرد تا وی به سرنوشتی مشابه دروازه‌بان پرسپولیس دچار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزابه نقل میزان ,محسن فروزان دروازه‌‌بان فصل پیش استقلال و حال حاضر راه‌آهن به خاطر شکایت فرهاد کاظمی بازداشت شد.

فروزان چند مرتبه علیه فرهاد کاظمی مصاحبه‌هایی را انجام داده بود که امروز با حکم جلب کاظمی راهی کلانتری شد.

ggggffمحسن فروزان مصردشتی (زاده ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۷ – رشت)  فوتبال خود را از تیم‌های پایه شهرداری خمام و پگاه گیلان آغاز کرد و در سن ۱۶ سالگی به تیم بزرگسالان پگاه گیلان پیوست.

سپس برای انجام خدمت سربازی به مدت دو سال (۱۳۸۶ تا ۱۳۸۸) به تیم نظامی ملوان بندر انزلی پیوست. وی پس از پایان خدمت سربازی به داماش رشت بازگشت. فروزان توسط فیروز کریمی به ترکیب اصلی داماش گیلان رسید.

محسن فروزان جزو بازیکنانی است که از آکادمی و پایه تیم فوتبال داماش گیلان به فوتبال ایران معرفی شده است.

وی سال ۱۳۸۹ به تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پیوست و پس از پایان فصل در سال ۱۳۹۰ به باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز ملحق شد.

فروزان در سال ۱۳۹۲ دوبازه به گسترش فولاد بازگشت و با اتمام سال با وجود این‌که قراردادی دو ساله امضا کرده بود، پس از مدتی قرارداد خود را با تراکتور سازی فسخ کرد. محسن فروزان در تیر سال ۱۳۹۳ با عقد قراردادی ۲ ساله به تیم فوتبال استقلال تهران پیوست اما در پایان فصل و پس از حضور پرویز مظلومی از این تیم جدا شد.

دروازه‌بان ۲۷ ساله پیشین استقلال مصاحبه‌های تندی علیه کاظمی انجام داد و در مقابل صحبت‌هایی مبنی بر خالکوبی‌ها و حرکات منشوری فروزان در رختکن منتشر شد.

فروزان در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل به راه‌آهن پیوست اما کاظمی با پیگیری شکایت خود، این دروازه‌بان را راهی بازداشتگاه کرد تا وی به سرنوشتی مشابه دروازه‌بان پرسپولیس دچار شود.

tel final1

Share