از گوشه و کنار سیاست در گیلان

کنایه نامزد انتخابات به فرماندار سابق رشت/فردی که از ثبت نام او در انتخابات ممانعت به عمل آمد+عکس/شوخی نامناسب انتخاباتی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

شوخی نامناسب انتخاباتی

بهجت نیوز نوشت:شوخی نامناسب عده‌ای برای ورود برخی از افراد!! به رقابت های فومن و شفت در فضای مجازی بازخورد نه چندان آبرومندانه‌ای را به همراه داشته است.ظاهراً عده‌ای فردی را در فرمانداری فومن حاضر کرده و از وی خواسته اند تا در این دوره انتخابات ثبت‌نام کند!نکته شنیدنی ماجرا آنجاست که این فرد صلاحیت شورای روستاها را در چند سال قبل نتوانسته بود کسب کند.(تصویر زیر مربوط به تبلیغات وی در فضای مجازی می‌باشد)

photo_2015-12-24_03-32-59

فردی که از ثبت نام او در انتخابات ممانعت به عمل آمد+عکس

پیش از ظهر امروز فرد میانسالی با ورود به فرمانداری رشت قصد ثبت نام در انتخابات را داشت که در نهایت با ممانعت مسئولان مواجه شد. وی که خود را کاندیدای یکی از دوره های شورای شهر رشت می دانست و از ۴۴۱ رای خود در آن دوره از انتخابات خبر داده بود با ذکر خاطراتی از گذشته گفت: قبل از انقلاب می خواستم کاندیدا شوم اما ۱۶ ساله بودم و به من گفتن که باید حداقل ۱۸ سال داشته باشی.بعدها که سنمان کمی بالاتر رفت گفتند که سواد خواندن و نوشت کافی نیست و باید دیپلمه باشید و حالا هم می گویند باید حداقل فوق لیسانس داشته باشید.

این فرد میانسال کنایه ای هم به برخی نمایندگان زد و گفت :تعدادی از آنهایی که هم اکنون به مجلس راه پیدا کرده اند بعد از حضور در مجلس مدرک تحصیلی آنها ارتقا پیدا کرده است.
همچنین بحث در خصوص نظارت چرایی استصوابی و تائید صلاحیت بخشی دیگر از سخنان این فرد را تشکیل می داد.

گفتنی است این فرد علی رغم اینکه از فرمانداری به بیرون هدایت شد اما ساعت ها چشم انتظار پشت میله ها ایستاده بود…

photo_2015-12-25_21-23-39

کنایه  نامزد انتخابات به فرماندار سابق رشت

گیل نگاه نوشت:رییس شاخه گیلان حزب ندای ایرانیان در پاسخ به اظهارت ولی الله عظمتی فرماندار دولت احمدی‌نژاد در رشت مبنی بر اینکه «کسانی که دین دارند به من رای می‌دهند» به خبرنگاران گفت: تعریف ایشان از دین برای من قابل احترام است، ولی آقای عظمتی باید پاسخگوی دوران حضورش در فرمانداری باشد چون آنچه که ملاک ارزیابی کاندیدا‌ها است عملکرد و کارنامه آنهاست.

 

Share