سرمربی داماش گیلان در کنفرانس خبری پس از بازی

کمبود همه چیز در داماش حس می شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،سرمربی داماش گیلان با بیان این که متاسفانه تا این لحظه نتوانسته ایم خواسته های تیم را از ابتدای فصل به مدیران باشگاه منتقل نماییم گفت :داشته ها در این تیم بسیار کم است و شاید بهتر است بگوییم کمبود همه چیز در این تیم حس می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،سرمربی داماش گیلان با بیان این که متاسفانه تا این لحظه نتوانسته ایم خواسته های تیم را از ابتدای فصل به مدیران باشگاه منتقل نماییم گفت :داشته ها در این تیم بسیار کم است و شاید بهتر است بگوییم کمبود همه چیز در این تیم حس  می شود.

jahanpoor940521000300_PhotoAبه گزارش خبرنگار ورزشی دیارمیرزا،مجید جهانپور پس از شکست تیم خود در کنفرانس خبری پس از بازی در جمع خبرنگاران با بیان این که بنده با شناخت کافی و با توجه به آگاهی نسبت به  مشکلات موجود در مجموعه داماش به این تیم ورود کردم افزود: بنده تنها به خاطر عشق و علاقه به تیم شهرم و با هدف کمک به داماش گیلان در این برهه زمانی  مسئولیت مربی گری این تیم را برعهده گرفتم و از تمام توان خود با توجه به امکانات موجود در جهت بهبود تیم استفاده خواهم کرد.

وی با بیان این که متاسفانه تا این لحظه نتوانسته ایم خواسته های تیم را از ابتدای فصل به مدیران باشگاه منتقل نماییم گفت :داشته ها در این تیم بسیار کم است و شاید بهتر است بگوییم کمبود همه چیز در این تیم حس  می شود. به صورتی که در ابتدای فصل زمان برای جذب بازیکن بسیار محدود بود و در کمتر از ۲۴ ساعت این نفرات که هم اکنون برای تیم داماش بازی می کنند جذب باشگاه شدند. و با این پتانسیل وارد مسابقات شدیم . اما در زمان تعیین شده برای نقل و انتقالات با مسولان باشگاه گفت و گو میکنیم تا بتوانیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم.

سرمربی داماش گیلان به عدم هماهنگی بازیکنان  خود در این مسابقه اشاره کرد و تصریح کرد :تیم داماش گیلان تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان است اما متاسفانه در بازی امروز شاهد این بودیم که درصدی از بازیکنان در سطح متوسط خودشان نیز ظاهر نشده و برخی هم بسیار بهتر از بازی های گذشته در میدان حاضر شدند نتیجه این ناهماهنگی بازیکنان در این بازی می تواند یکی از دلایل شکست ما در این بازی خانگی به شمار رود.

جهانپور با ذکر این نکته که نباید فراموش کینم تیم پیکان یک تیم بسیار سازمان یافته و لیگ برتری است گفت : پیکان با توجه به شرایط مناسب باشگاه بسیار با انگیزه وارد مسابقات شدند و بنده نیز در بین دو نیمه به بازیکنان این نکته را یاد آور شدم تیمی با این شرایط که برای صعود می جنگد چه در خانه و چه در بیرون از خانه به دنبال هر ۳ امتیاز بازی است و اگر شما می خواهید برنده از زمین بیرون بیاید باید تلاش بیشتری انجام دهید ،که متاسفانه تلاش تیم ما به نتیجه نرسید.

وی در پایان در ارتباط با ادامه همکاری خود در سمت سرمربی گری با تیم داماش گیلان اظهار کرد:بنده هر کاری که از دست خودم بر آید برای تیم داماش گیلان فارغ از هرگونه مسایلی انجام خواهم داد و تصمیم برای ادامه همکاری و یا قطع همکاری با داماش را پس از برگزاری جلسات با مدیران باشگاه و ارایه مشکلات و شنیدن پاسخ های آن ها موکول می کنم.

tel final1

Share