استاندار گیلان در همایش گزینش گران استان

کسی که نمی‌تواند مقبولیت دولت در جامعه را درک کند نباید در پست‌های سیاسی دولت به کارگیری شود/نباید بگذاریم پاک دستی اکثر مدیران نظام توسط عده ای، خدشه‌دار شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، نجفی خطاب به خانواده بزرگ اعضای دولت و قوای دیگر در استان گفت : نباید بگذاریم پاک دستی اکثر مدیران نظام توسط افرادی که در فکر منافع شخصی خود می‌باشند، خدشه‌دار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، استاندار صبح امروز در همایش گزینش گران استان که با حضور دبیر هیأت عالی گزینش کشور به مناسبت بزرگداشت تأسیس هیأت های  گزینش، در استانداری برگزار شد گفت : اگر افراد گزینش شدند به آن‌ها اعتماد کنید و مسئولیت دهید تا خلاقیت و نو‌آوری ایجاد شود.

-(۱۴) دکتر محمدعلی نجفی در این همایش با گرامیداشت ۱۵ دی روز گزینش و با اشاره به سفارشات امام راحل (ره) در انتخاب افراد اصلح در نظام اداری کشور افزود : انتخاب افراد براساس شایستگی، مهارت، خلاقیت، تخصص، تعهد و مسئولیت همواره از مباحث اساسی در مدیریت منابع و روابط انسانی در دنیا بوده و هست.

وی یکی از مشکلاتی که امروزه در فعل و انفعالات سیاسی و تغییر دولت‌ها مشاهده می‌شود تردید در واگذاری مسئولیت پس از انتخاب افراد عنوان و خاطر نشان کرد : باید محیطی براساس اعتماد و خوش بینی فراهم شود و اگر افراد گزینش شدند به آن‌ها اعتماد کنید و مسئولیت دهید تا خلاقیت و نو‌آوری ایجاد شود.

وی بر جلوگیری از زیر سوال بردن شرافت و کرامت افراد در گزینش‌ها تأکید کرد و افزود : اگر انتخاب اصلح توسط گزینش گران شکل بگیرد از بروز مشکلات پس از آن جلوگیری می‌شود.

استاندار گیلان حضور افراد همراه با اندیشه‌ی دولت در پست‌های سیاسی را لازم دانست و گفت : کسی که نمی‌تواند مقبولیت دولت در جامعه را درک کند نباید در پست‌های سیاسی دولت به کارگیری شود.

وی افزود : در این میان افرادی که نظام را قبول دارند باید در شغل‌های تخصصی حضور داشته باشند و با اعتماد کامل کار به آنها سپرده شود.

دکتر نجفی بر ضرورت تجلیل از مدیران کار آزموده براساس شایسته سالاری تأکید و خاطر نشان کرد : مدیران ارشد دستگاه‌ها، گزنیش و حراست باید در به جا بودن تشویق‌ها و تنبیه‌ها دقت لازم را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطر نشان کرد : رئیس جمهور در نشست‌های مشترک بین دولت و استانداران درخصوص اینکه راضی نیستم یک ریال از پول ملت نابجا و بی موقع توسط استاندار و یا مدیری جابه جا شود تأکید دارند.

وی خطاب به خانواده بزرگ اعضای دولت و قوای دیگر در استان گفت : نباید بگذاریم پاک دستی اکثر مدیران نظام توسط افرادی که در فکر منافع شخصی خود می‌باشند، خدشه‌دار شود.

در این همایش از مدیران برتر هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرائی استان با اهدای لوح تقدیر توسط استاندار و دبیر هیأت عالی گزینش کشور تجلیل به عمل آمد.


tel final1

Share