کسب رتبه برتر آموزش و پرورش گیلان در پروژه مهر کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حاچتی استفاده از خیران مدرسه‌ساز در آموزش و پرورش را مهم دانست و یادآور شد: آموزش و پرورش گیلان در حوزه نظارت رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس, مهدی حاجتی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان با حضور رضا صالحی‌امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در سالن غدیر استانداری گیلان با گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: ۲۴ تا ۳۰ دی ماه هفته شورای آموزش و پرورش است.

به گفته وی، قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در استان‌ها، شهرستان‌ها و مناطق کشور در سال ۷۲ به تصویب رسیده است.

hajati_0521مدیر کل آموزش و پرورش گیلان تصریح کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، شوراهای آموزش و پرورش لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه در آستانه برگزاری کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان قرار داریم، گفت: تلاش آموزش و پرورش در این زمینه تاثیرگذار است.

حاجتی خاطرنشان کرد: امسال کنکوری‌های گیلان نسبت به سال گذشته پنج درصد رشد داشته و در رتبه ششم کشوری قرار داریم.

وی استفاده از خیران مدرسه‌ساز در آموزش و پرورش را مهم دانست و یادآور شد: آموزش و پرورش گیلان در حوزه نظارت رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان ، یادآور شد: امسال رتبه برتر پروژه مهر را در کشور کسب کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه سال گذشته در اعزام راهیان نور ۲۵ هزار نفر از آموزش و پرورش استان به مناطق عملیاتی غرب جنوب کشور اعزام شدند، خاطرنشان کرد: امسال نیز تعداد زیادی از فرهنگیان به سفر کاروان راهیان نور اعزام می‌شوند.

حاجتی با تصریح بر اینکه تا پایان سال ۹۵ وسایل گرمایشی مدارس گیلان تجهیز و نوسازی می‌شود، متذکر شد: نخستین مدرسه سبز در روستای «کلشتر» رودبار افتتاح شده است.

وی ساماندهی نیروی انسانی را از موضوع‌های مهم در آموزش و پرورش گیلان عنوان کرد و یادآور شد: حقوق شهروندی در محتوای پیک شهروندی استفاده شده است.

tel final1

Share