مدیر رسانه ای تیم داماش گیلان خبر داد :

پیوستن سه بازیکن جدید به تیم فوتبال داماش گیلان/بازگشت کاپیتان مهدوی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در تعطیلات نیم فصل رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان ، سه بازیکن جدید به تیم فوتبال داماش گیلان پیوستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از ایرنا ،در تعطیلات نیم فصل رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان ، سه بازیکن جدید به تیم فوتبال داماش گیلان پیوستند .
IMG_20160112_153258 مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز سه شنبه گفت : با نظر کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان ، موفق به جذب سه بازیکن جدید شدیم تا در ادامه رقابت های جام آزادگان با قدرت بیشتری ظاهر شویم .
علی احمدی سراوانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این ساس ، محمدرضا مهدوی ، سعید قدمی و حسین حجازیان بازیکنان جدیدی هستند که به تیم فوتبال داماش گیلان پیوستند تا این تیم را در ادامه دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول کشور همراهی کنند .
وی اظهار کرد : محمدرضا مهدوی کاپیتان اسبق تیم فوتبال داماش گیلان با عقد قرارداد ، دوباره به این تیم پیوست ،همچنین سعید قدمی که سابقه حضور در تیم فوتبال داماش گیلان را دارد و در نیم فصل در تیم فوتبال نفت آبادان حضور داشت دوباره به تیم داماش گیلان پیوسته و حسین حجازیان نیز از تیم فوتبال گل گهر سیرجان به تیم داماش گیلان ملحق شده است .
مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان ادامه داد : امیدواریم که با جذب این سه بازیکن ، تیم داماش گیلان در ادامه دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول نتایج خوبی را کسب کند تا بتواند در این دوره از رقابت ها ماندگار شود .
احمدی سراوانی بیان کرد : تیم فوتبال داماش گیلان تا پایان هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، با کسب ۲۱ امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد .
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۲۰ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .

tel final1r

Share