علي نيكزاد رئیس هیات مدیره هلدینگ توسعه ساختمان تدبیر با حضور در شهر رشت

پروژه پیاده راه سازی رشت کاری ماندگار است/از همت شهردار و اعضای شورا قدردانی شود/ساخت مسکن های ارزان قیمت در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس هیات مدیره هلدینگ توسعه ساختمان تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) حضور و قدم زدن مردم دریک فضای به دور از خودرو و ترافیک را بسیار ارزشمند دانست و گفت : این کار فضای شهری را باز میکند . لذا من به عنوان یک ایرانی از مردمی که با شهرداری و شورای شهر رشت همکاری داشتند قدردانی می کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی نیکزاد رئیس هیات مدیره هلدینگ توسعه ساختمان تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کشور با حضور در شهر رشت از پروژه پیاده راه سازی بافت مرکزی شهر بازدید کرد.
۰۱۶۰۴ در حاشیه این دیدار مهندس نیکزاد در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی شهرداری رشت اذعان داشت :کاری که در این شهر در حال انجام است کاری ماندگار است.

 نیکزاد حضور و قدم زدن مردم دریک فضای به دور از خودرو و ترافیک را بسیار ارزشمند دانست و گفت : این کار فضای شهری را باز میکند . لذا من به عنوان یک ایرانی از مردمی که با شهرداری و شورای شهر رشت همکاری داشتند قدردانی می کنم.

 وی در ادامه افزود : پیاده راه های اجرا شده تهران به گستردگی  پروژه های پیاده راه در حال اجرای شهر رشت نیست ، لذا شایسته است تا از همت شهردار و اعضای شورای این شهر قدردانی شود.

نیکزاد از مشارکت  ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در جهت هم افزایی اجرای پروژه های این شهر خبر داد و افزود: عایداتی که از این هم افزایی بدست می آید ، صرف هزینه فعالیت های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام ( ره ) و مقام معظم رهبری در بنیاد برکت می شود.

  نیکزاد ضمن قدردانی از همکاری شهرداری رشت با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام  (ره) کشور یادآور شد : در محوطه و مسیر پیاده راه هسته مرکزی شهر رشت ، فضاهای تجاری و فرهنگی زیادی وجود دارد که باید از همراهی و همگامی مالکان این فضا ها قدردانی نمود.

وی از ساخت مسکن های ارزان قیمت در رشت خبر داد : این مسکن ها به صورت ارزان قیمت ، تولید  و به صورت اقساطی در اختیار قشر کم درآمد جامعه قرار خواهد گرفت.

 وی با اشاره به وجود زمین های مناسب مسکن سازی در شهر رشت یادآور شد : خروجی مشارکت شهرداری با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور علاوه بر عمران ،  آبادانی و اشتغال برای شهروندان ،   افتخاری  برای ما ، شورای شهر و شهرداری  به دنبال خواهد داشت.

نیکزاد در پایان ضمن قدردانی از  صبر و حوصله شهروندان شهر رشت اذعان داشت : امید است با تسریع در اجرای این پروژه  شهر رشت به عنوان الگویی برای سایر شهرهای کشور مطرح گردد.

۰۱۶۰۶ ۰۱۶۰۷ ۰۱۶۰۹ ۰۱۶۱۰

tel final1

Share