در نشست بررسی بودجه گیلان و برنامه ششم توسعه مطرح شد:

پروژه های مصوب سفر رییس جمهور در حال پیشرفت است/مطالبات اصلی مردم در برنامه ششم توسعه و بودجه سال ۹۵ قرار بگیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،آخرین وضعیت گیلان در بودجه سال ۹۵ و برنامه ششم توسعه عصر امروز در نشست مشترک مجمع نمایندگان و استاندار گیلان بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ،آخرین وضعیتIMG_6042_0 گیلان در  بودجه سال ۹۵ و برنامه ششم توسعه عصر امروز در نشست مشترک مجمع نمایندگان و استاندار گیلان بررسی شد.

محمد علی نجفی در پایان این نشست  مباحث بودجه سال ۹۵ و برنامه ششم توسعه را از جمله مباحث اصلی مطروحه در این نشست عنوان کرد و افزود : پیگیری مباحث مربوط به بودجه سال ۹۵ و برنامه ششم توسعه در کمیسیون های بودجه ، تلفیق و صحن علنی مجلس از جمله مواردی بود که در این نشست به آن پرداخته شد .

نجفی اعتبارات استان را در ۳ بخش استانی ، ملی و ملی استانی عنوان کرد و افزود : در این نشست مقرر گردید تا پیگیری لازم در هر ۳ بخش از اعتبارات صورت گیرد .

وی اجرای پروژه های راه آهن ، آزادراه ، پروژه های بخش کشاورزی ، تسطیح اراضی ، اجرای پل ها و جاده های بین شهری ، شیلات ، احداث سدها  ومحیط زیست را از جمله پروژه های اولویت دار استان برشمرد.

وی پیگیری پروژهای مصوب سفر رییس جمهور  را از دیگر موارد مطرح شده در این نشست عنوان کرد و افزود : الحمدا… پروژه های مصوب سفر با جدیت در حال پیشرفت است و پروژهای کوچک نیز نحوه اجرا یی شدن آن بررسی و مقرر گردید پیگیری های لازم در خصوص اعتبارات آن انجام پذیرد

استاندار گیلان پروژه های تامین منابع آبی را از دیگر  پروژه های مهم استان عنوان کرد .

رییس مجمع نماینگان استان نیز در این نشست با بیان اینکه بودجه سال ۹۵ و برنامه ششم توسعه که در هفته آتی از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود :  باید تلاش کنیم  تا آنچه را که به عنوان مطالبات اصلی مردم است و می تواند مشکلات مردم را حل کند در برنامه ششم توسعه و بودجه سال ۹۵ قرار گیرد و با هماهنگی استاندار گیلان کار را به پیش ببریم .

غلامعلی جعفرزاده به  سفر رییس جمهور به گیلان اشاره کرد و  افزود : بخش زیادی  از این پروژه ها اجرایی شد و بخشی نیز دچار مشکل هستند که باید کمک کنیم تا این پروژه ها هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

tel final1

Share