فرمانده انتظامي استان گيلان

ولایی بودن، هوشمندی، حرفه گرایی و خلاقیت از مهمترین مولفه های پلیس است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی استان گیلان ولایی بودن، هوشمندی، حرفه گرایی و خلاقیت را از مهمترین مولفه های پلیس دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پایگاه خبری پلیس ،فرمانده انتظامی استان گیلان ولایی بودن، هوشمندی، حرفه گرایی و خلاقیت را از مهمترین مولفه های پلیس دانست.۲۰۱۵۱۰۰۳۱۰۱۱۲۴_mirheidari1

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان گیلان در هشتمین جلسه شورای فرماندهی و ستاد بیان داشت: نیروی انتظامی یک سازمان انسانی بوده که ولایی بودن؛ هوشمندی؛ حرفه گرایی؛ خلاقیت؛ برخورداری از ادبیات اجتماعی موثر و اقناع اجتماعی قوی از مهمترین مولفه های آن است.

این مقام مسئول نظم بخشی در امورات و انجام اقدامات بر اساس فرامین؛ تدابیر و شاخصه های اشراف کلی فرماندهی را جدی توصیف و بیان داشت: اشراف به معنی پایش سازمانی براساس داده ها و آمار واقعی بوده که وضعیت موجود ما را برای رسیدن به نقطه مطلوب مشخص می نماید.

سردار میرحیدری اشراف فرماندهی را نگاه ولایی به اجرای احسن ماموریت ها برابر شراع مقدس و قوانین و مقررات دانسته و افزود: همه ارکان سازمان پلیس باید به موضوع اشراف به عنوان یک راهبرد توجه نمایند.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزیابی و شناخت فرماندهی از وضعیت و عملکرد سازمان؛ اقدام  و حرکت در جهت رفع موانع، بهبود مستمر، رشد وتعالی سازمان را روند نمای اشراف فرماندهی مبتنی بر اهداف و نقشه راهبرد اعلام کردو اظهار داشت: موفقیت هر مدیر ولایی و جامعه محور در پییگیری مستمر مولفه های ارزشمند فوق می باشد.

گفتنی است، در ادامه سرهنگ  علی کاظم پور معاونت طرح و برنامه و بودجه فرماندهی انتظامی استان گیلان عملکرد سه ماهه سوم  فرماندهان انتظامی شهرستان های ۱۶ گانه استان را در حوزه اشراف فرماندهی تحلیل و تشریح کرد.

tel final1

Share