برخی خسارت وزش باد به روایت فرماندار شهرستان رشت

وقوع آتش سوزی در شهرک فرهنگیان/ خط اصلی برق بخش سنگر به خمام قطع شد/سقوط دو مورد یادمان و تخریب ساختمان نیمه کاره

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهدوی وقوع آتش سوزی در شهرک فرهنگیان و سقوط دو مورد یادمان و تخریب ساختمان نیمه کاره از دیگر مواردی عنوان کرد که امروز (جمعه) بر اثر وزش شدید باد در رشت اتفاق افتاده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا , فرماندار شهرستان رشت از وارد آمدن خسارت هایی به برخی مناطق شهر رشت همچون مجتمع مسکن مهر بر اثر وزش باد شدید خبر داد.

۸۱۹۱۲۳۹۴-۷۰۴۳۲۲۱۹سید عیسی مهدوی بیان کرد: یک مورد کنده شدن سربندی در مجتمع مسکن مهر رشت گزارش شده که خوشبختانه آسیب جانی نداشته و خسارت هایی به خودروهای پارک شده در محوطه وارد آمده است.
وی همچنین با اشاره به قطع شدن برق برخی از نقاط شهرستان رشت افزود: در حال حاضر ۱۲ اکیپ در رشت در حال رفع مشکلات و برقراری مجدد برق شهروندان هستند.
فرماندار رشت اضافه کرد: همچنین در هر بخش، چهار اکیپ ، در حال برطرف کردن مشکلات ناشی از وزش باد شدید هستند.
وی ادامه داد: بر اثر وزش باد شدید ، خط اصلی برق بخش سنگر به خمام قطع شده که به همین علت، برخی مناطق شهرهای خمام و سنگر در خاموشی بسر می برند.
مهدوی همچنین وقوع آتش سوزی در شهرک فرهنگیان،سقوط دو مورد یادمان و تخریب ساختمان نیمه کاره را از دیگر مواردی عنوان کرد که امروز (جمعه) بر اثر وزش شدید باد در رشت اتفاق افتاده است.
فرماندار رشت خاطرنشان کرد: خوشبختانه در اتفاقاتی همچون آتش سوزی برخی ساختمان ها، خسارت جانی نداشته ایم.

tel final1

Share