در آخرین روز از ثبت نام

وزیر سابق تعاون در انتخابات ثبت نام کرد/عباسی:خدمت به شما مردم را سربلندی خود میدانم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در آخرین روز از ثبت نام داوطلبان مجلس دهم اسدالله عباسی با حضور در فرمانداری رودسر در هچدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز استان‌ها در حال برگزاری است.

photo_2015-12-26_12-02-36در آخرین روز از ثبت نام داوطلبان مجلس دهم اسدالله عباسی با حضور در فرمانداری رودسر در هچدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  ثبت نام کرد.

عباسی وزیر سابق تعاون و نماینده دوره هفتم و هشتم مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی بوده است.

وزیر سابق تعاون پس از ثبت نام در انتخابات گفت:برای اینجانب هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که از شما و با شما هستم و خدمت به شما مردم را سربلندی خود میدانم.
عباسی ادامه داد:در طول دو دوره نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و تصدی منصب وزارت همه ی تلاشم این بود تا حضوری در تراز نام و نشان شما در دو نهاد قانون گذاری واجرایی کشور داشته باشم.
وی افزود:به رغم پاره ای اشتغالات به ویژه برنامه ریزی برای امور علمی و دانشگاهی با انبوه تقاضای مردم از اقشار مختلف از جمله فرهنگیان ، کارکنان و کارمندان ادارات و نهاد ها ،ورزشکاران،جوانان، کشاورزان ،بازاریان و به ویژه خانواده های معزز شهدا وایثارگران برای ورود در عرصه انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی مواجه شدم.
نمایده سابق رودسر با اشاره به تشکل کمپین دعوت از وی برای حضور در انتخابات گفت:از زمان تشکیل کمپین دعوت در فضای مجازی مدت زیادی نمی گذرد که آمار دعوت کنندگان به هزاران نفر رسید و این استقبال با شکوه و نیز تامل بر اوضاع و احوال حاضر و ضرورت کار و تلاش بیشتر برای مردم عزیز اینجانب را به حضور در صحنه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مصمم کرد.
وی در پایان اظهار داشت: در عمل با نام و اتکال به خدا و امید به یاری ائمه هدی (ع) و همراهی شما مردم خونگرم و عزیز شهر و دیارم به ثبت نام اقدام نمودم.
زبان خود را از پاسخ به این همه ابراز لطف و محبت قاصر می بینم و با شما مردم عزیز پیمان می بندم با بهره گیری از تجربیات گران سنگ سال های حضور در عرصه قانون گذاری و اجرایی کشور همه سعی و تلاشم را برای خدمت بی منت به شما خوبان به کار گیرم.

photo_2015-12-26_12-02-42 photo_2015-12-26_12-02-47

tel final1

Share