عباسی وزیر سابق تعاون

هر فرد و گروهی که از خط نظام و رهبری فاصله گیرد منحرف و فتنه‌گر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: هر فرد و گروهی که از خط نظام و رهبری فاصله گیرد منحرف و فتنه‌گر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم , اسدالله عباسی درباره جریانات انحرافی و عوامل دست اندرکار آنها اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی حتی با وجود رهبری مدبرانه امام خمینی(ره) همواره گروه‌هایی از جمله لیبرال‌ها و منافقین در گوشه و‌ کنار کشور، در مسیر آرمان‌های والای انقلاب سنگ اندازی می‌کردند.

abasi۱۲۲۱۰۳۰۲۱۸۲۴۳۶۹۳۰۴وی افزود: از آنجا که همیشه حضرت امام(ره) متفکرانه مسیر درست را به ملت نشان می‌داد و‌ چارچوب‌های مشخصی را برای زیست انقلابی تعیین می‌کرد، از آن زمان هم این عناصر و‌ گروهک‌ها که اکثریت قریب به اتفاقشان از سوی صهیونیسم و استکبار جهانی تغذیه می‌شدند، به راحتی قابل شناسایی و تشخیص بودند.

وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: در سال ۸۸ نیز به واسطه هجوم آگاهانه و عریانِ افکار پوچ و فریبنده غربی و‌ صهیونیستی، تنش و لرزه شدیدی جامعه فرهیختگان ایران را تکان داد اما هرگز از اتحاد و پیوستگی ملت همیشه در صحنه ایران کاسته نشد.

وی خاطرنشان کرد: در زمان اوج بحران فتنه وقتی کشور در شرایطی حساس قرار داشت در سراسر کشور جلسات بصیرت‌افزایی بر مبنای سخنان رهبر انقلاب درباره داشتن بصیرت و قوه تشخیص درست از غلط در شناسایی این فتنه عظیم برگزار کردیم.

عباسی با تاکید براینکه توطئه فتنه‌گران داخلی و خارجی در سال ۸۸ با درایت و‌ رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری خنثی شد، خاطرنشان کرد: هر فرد یا حزب یا گروهی که به آرمان‌های امام و انقلاب پشت کند و از چارچوب‌های تببین شده نظام و رهبری خارج شود، مسلماً به‌عنوان منحرف و فتنه‌گر شناخته خواهد شد.

tel final1

Share