فرمانده سپاه قدس گیلان

نظام سلطه در تمام دنیا در حال دسیسه است/ملت با خلق حماسه ۹ دی دسیسه‌ها را خنثی کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: نظام سلطه در فتنه ۸۸ دسیسه‌ای برای ملت ایران داشت اما حماسه ۹ دی تمام دسیسه‌ها را خنثی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ,سردار محمد عبدالله‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی با اشاره به نقش موثر مردم در انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب‌ اسلامی بر پایه رهبری و مردم برنامه‌ریزی شده و نقش مردم بی‌بدیل بوده است.(گزارش تصویری)

abdollahpoor_4644وی با بیان اینکه در انقلاب‌هایی مانند انقلاب حضرت موسی و حضرت محمد(ص) مردم نتوانستند نقش خود را به خوبی ایفا کنند و این بزرگواران سختی‌هایی را متحمل شدند، تصریح کرد: حضرت موسی ۳۰ روز به کوه طور رفت و پس از بازگشت دید مردم گوساله‌پرست شدند.‌

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: حضرت محمد (ص) در غدیر امام علی (ع) را به جانشینی معرفی کرد اما عدم پیروی مردم از آن، وقایع مختلفی در اسلام به وجود آورد.

وی با تصریح بر اینکه امام راحل فرمودند ملت ایران از مردم حجاز بسیار بهتر هستند، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که مردم تا امروز توانستند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

عبدالله‌پور اضافه کرد: پس از ارتحال امام (ره) نمایندگان مجلس خبرگان رهبر را انتخاب و مردم در تمام این سال‌ها با تبعیت و ولایت‌پذیری نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

وی با اشاره به اینکه نظام سلطه در تمام دنیا در حال دسیسه است، یادآور شد: در فتنه ۸۸ نیز این دسیسه را برای ملت ایران داشت اما ملت ایران با خلق حماسه ۹ دی تمام دسیسه‌ها را خنثی کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان ۹ دی را روز ملت دانست و خاطرنشان کرد: با وجود تمام دسیسه‌هایی که دشمنان علیه نظام و ملت اعمال می‌کنند اما ملت با هوش و ولایتمدار ایران اسلامی استوار و پابرجا است.

وی متذکر شد: زنده نگه‌داشتن حماسه‌هایی مانند ۹ دی موجب خنثی شدن دسیسه‌های دشمنان می‌شود و راه به جایی نمی‌برند.

tel final1

Share