نشست امام جمعه شهرستان فومن با اعضای بانوان ستاد اقامه نماز جمعه این شهر

صفوی از مشخص شدن اعضای ستاد بانوان نماز جمعه با رویکرد جدید خبر داد و گفت: اهمیت کار شما بسیار زیاد است و در برخورد با نمازگزاران باید آداب اسلامی را رعایت کنید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام محمد حسن صفوی امروز در جمع بانوان اعضای ستاد نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه نماز از بزرگترین محبت  و نعمتهایی است که خداوند بر عهده امت اسلامی گذاشته شده است اظهار نمود: نماز جمعه محل تجمع افراد مومن ,ولایت مدار , تابع خط دین و زبده شهر است.

photo_2016-01-21_11-58-20به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن ,حجت الاسلام صفوی به عبادت روز جمعه به خصوص نماز جمعه این فریضه الهی اشاره کرد و گفت:ما به عنوان امام جماعت نیز وظایفی داریم و از مهمترین وظایف امام جمعه در خطبه اول تذکر دینی و مسائل شرعی و در خطبه دوم ذکر مسائل و مشکلات داخلی مملکت و ریدادهای جهان است

 امام جمعه فومن تاکید کرد: یک بانوی خانه دار و یک مرد کاسب و مغازه دار باید درمورد  مسائل داخلی و جهانی اطلاع کافی پیدا کنند و مسائل روز را بدانند و در واقع فرزند زمان باشد.

وی در ادامه سخنان خود به خدمات دولت در روستاها اشاره کرد و افزود:آسفالت راههای روستایی , گاز رسانی و آب رسانی به روستاها در حال انجام است.

وی نظام ایران را بر سه پایه رهبری , دیانت و عنصر مردمی دانست و گفت:در تجمعات بزرگ کشور به خصوص در ۲۲ بهمن عنصر مردمی را در صحنه می بینیم که این تجمعات از نعمات خداوندی است.

وی تصریح کرد؛ این عنصر مردمی در ادیان دیگر نظیر مسیحیت و یهودییت وجود ندارد و اگر هم دارد بسیار کم رنگ است.

وی از مشخص شدن اعضای ستاد بانوان نماز جمعه با رویکرد جدید خبر داد و گفت: اهمیت کار شما  بسیار زیاد است و در برخورد با نمازگزاران باید آداب اسلامی را رعایت کنید.

خبرنگار:زلیخا صفری

tel final1

Share