فرماندار انزلی در جمع خبرنگاران

نشان می دهیم امانت دار خوبی هستیم/در انزلی ۲۴ نفر برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرده اند/همه کار ها پیش بینی شده و به دنبال پیشگیری از بروز تخلفات هستیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار انزلی با بیان اینکه هم خریدار و هم فروشنده رای متخلف محسوب می شوند اظهار کرد:مطمئنا با هیچ کسی شوخی نداریم و با متخلفین طبق قانون برخورد خواهد شد. هدف ما پاسداری از هر رای است و نشان می دهیم امانت دار خوبی هستیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عبدالصمد صفرنژاد فرماندار شهرستان بندر انزلی پس از پایان مهلت ثبت نام داوطلبین ورود به مجلس شورای اسلامی طی نشستی با اصحاب رسانه به تشریح برنامه های فرمانداری برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات پیش رو پرداخت.

fb2ec353-0948-4894-9eb0-0b60a8b7c029به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی ,صفر نژاد در ابتدا با ابراز خرسندی از انتخاب معاونین فرماندار عنوان کرد: در شهری مثل انزلی که بحث گردشگری و سایر مسائل آن از اهمیت بالایی برخوردار است نزدیک به ۴ ماه معاون نداشتم و حجم سنگینی از کار بر دوش بنده بود.

فرماندار انزلی در ادامه اظهار کرد: انتخابات به قدری مهم است که حتی دانش آموزان نیز از یک شورای دانش آموزانی برخوردار هستند و در زمان برگزاری انتخابات با دوستان خود رقابت کرده تا بنحوی مشکلات محل تحصیل خود را حل کنند و این موضوع باعث جا افتادن فرهنگ انتخابات شده است.

وی افزود: امیدوارم با تمهیداتی که اندیشه می شود انتخاباتی سالم و باشکوه را در هفتم اسفند برگزار نماییم.

صفر نژاد با بیان اینکه در حوزه انتخابیه انزلی ۲۴ نفر برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند اعلام داشت:از میان داوطلبین تنها یک نفر زن حضور دارد و ۳۲ و ۵۸ به ترتیب کمترین و بیشترین سن ثبت نام کنندگان بوده است.

فرماندار انزلی ادامه داد: ۴ فرد دارای مدرک دکتری ، ۱۸ نفر فوق لیسانس و ۲ فرد لیسانس معادل بودند.

وی در مورد فرآیند انتخاب لیست معتمدان هیئت اجرایی شهرستان اظهار کرد : هیچ استانی بمانند گیلان عمل نکرده است و از ماه ها پیش کار خود را شروع کردیم و هم اکنون نسبت به برنامه زمان بندی جلو تر هستیم و جلسات آموزشی – توجیهی و طرح های امنیتی انتخابات برگزار شده است . با فراغ خاطر افرادی خوش نام را مشخص کرده و به لیستی ۹۰ نفره رسیدیم و از بین آنها ۳۰ نفر را به استانداری معرفی کرده که ۲۵ نفر از آنان مورد تایید قرار گرفتند.

فرماندار انزلی در خصوص تعداد شعب اخذ رای و مجریان انتخابات عنوان کرد: جلسه هیئت اجرایی در خصوص تعداد شعب هنوز برگزار نشده است .در گذشته شهرستان انزلی دارای ۹۳ شعبه اخذ رای بوده و به احتمال  زیاد همان تعداد شعب اخذ رای بعلاوه دو شعبه سیار خواهیم داشت و تعداد مجریان انتخابات نزدیک به ۲ هزار نفر پیش بینی می شوند.

صفرنژاد با بیان اینکه زمان تبلیغات رسمی از ۲۹ بهمن شروع و ۵ اسفند پایان می یابد اظهار داشت : انتخابات شامل سه فرآیند است که در ابتدا شرایط پیش از انتخابات بوده ، دوم روز انتخابات و در پایان که مهم ترین بخش انتخابات نیز خواهد بود پس از انتخابات و فضای سیاسی اجتماعی آن می باشد که این فضا باید به گونه ای آماده سازی و مدیریت شود که اگر اسمی از صندوق ها بیرون آمد همه آن را قبول کنند و آن را نماینده خویش بدانند . تمام تمهیدات پیش بینی شده موجب می شود که پس از انتخابات از یک محیط رقابتی به یک فضای رفاقتی رسیده و تا چهار سال بعد همه فرد منتخب را به عنوان نماینده شهر قبول داشته باشند.

وی با بیان اینکه پس از تایید صلاحیت کاندیدها جلسه ای با آنها برگزار می کنیم, خاطرنشان کرد: در جلساتی که با حضور آنها تشکیل خواهد شد تذکراتی خواهیم داد تا مشکلات خاصی امنیت انتخابات را تهدید نکند و فضای انتخابات به سمت تنش و تسویه حساب برخی افراد و طرفداران کاندیدا نزدیک نشود.

صفرنژاد با بیان اینکه فضای انزلی هنوز برای انتخابات گرم نشده تصریح کرد: همه کار ها پیش بینی شده و به دنبال پیشگیری هستیم.

فرماندار انزلی با بیان اینکه هم خریدار و هم فروشنده رای متخلف محسوب می شوند اظهار کرد:مطمئنا با هیچ کسی شوخی نداریم  و با متخلفین طبق قانون برخورد خواهد شد. هدف ما پاسداری از هر رای است و نشان می دهیم امانت دار خوبی هستیم.

وی در پایان با اشاره به سخنان مقام عظمای ولایت که هر رای حق الناس است خاطرنشان کرد: : هرگونه تخلف را خیانت به نظام و خون شهدا دانسته و امید دارم با کمک همه مسئولان شهرستان و شهروندان انتخاباتی به یاد ماندنی در پیش خواهیم داشت.

tel final1

Share