نخستین صرافی منطقه آزاد انزلی افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با حضور مسرور نخستین صرافی منطقه آزاد انزلی در راستای توسعه خدمات پولی و مالی و تسهیل در انتقال ارز برای انجام مبادلات تجاری افتتاح گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، با حضور  مسرور نخستین صرافی منطقه آزاد انزلی در راستای توسعه خدمات پولی و مالی و تسهیل در انتقال ارز برای انجام مبادلات تجاری افتتاح گردید .

۹۵b9adc2-1664-44e7-af95-fd4504536d1dدر این مراسم افتتاحیه که با حضور برخی از مدیران بانکها و فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران منطقه و استان برگزار گردید وحید طالب پور سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان ضمن تقدیر و تشکر از حضار جهت شرکت در مراسم بازگشایی این صرافی اظهار داشت :بازگشایی این صرافی  در منطقه با رهنمودهای ریاست محترم هیات مدیره و مدیرعامل سازمان و تلاش مدیریت سرمایه گذاری سازمان و همچنین همراهی بانک صادرات و با صدور مجوز از سوی بانک مرکزی صورت گرفته است.

    سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان بهبود فضای کسب و کار و تکمیل حلقه های تجارت و بازرگانی در این منطقه را یکی از اهداف اساسی این سازمان اعلام و تصریح کرد :امید است با فعالیت این صرافی و همکاری متقابل فعالان اقتصادی ،حلقه های مورد نیاز برای فعالیت موثر و مطلوب اقتصادی در منطقه تکمیل و با جذب نقدینگی بیشتر توسط بانکها در منطقه تسهیلات مناسبتری برای صاحبان صنایع و تولید کنندگان فراهم گردد.

   جلیل رکنی زاده موسس این صرافی با بیان توانمندی ها و قابلیت های شرکت متبوع خود از آمادگی کامل برای انجام فعالیت های مرتبط با نقل و انتقال ارز خبرداد و خاطرنشان کرد : اطلاع رسانی الکترونیکی و لحظه ای نرخ ارزهای معتبر به فعالان اقتصادی و تجار منطقه ، ارائه خدمات غیر حضوری ، ارائه قیمت های رقابتی برای نرخ ارز و تسریع و تسهیل در عملیات انتقال ارز از طریق کارگزارهای خارجی ، بخشی از ظرفیت های ایجاد شده در این صرافی است.

گفتنی است بر اساس قانون چگونگی اداره‌ی مناطق آزاد کشور؛ تأسیس و ایجاد صرافیها در محدوده مناطق آزاد با درخواست متقاضی و پیشنهاد و معرفی آن از سوی سازمان منطقه آزاد به بانک مرکزی جهت اخذ مجوزهای قانونی و تودیع تضامین کافی با صدور مجوز فعالیت از این سازمان امکان پذیر خواهد بود.

tel final1

Share