لزوم توجه شهروندان به بیمه آتش سوزی

نجات جان ۵ شهروند محبوس شده در آتش سوزی آپارتمان مسکونی در رشت+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بواسطه دود زیاد ناشی ازاین آتش سوزی تمامی آپارتمان دچار دود گرفتگی شد که با تلاش آتش نشانان تیم جستجو و نجات توانستیم ۵ شهروند محبوس شده در تل آتش و دود را بوسیله خودوری نردبان هیدرولیک به مکان امن انتقال دهیم که خوشبختانه حالشان خوب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آتش نشانان شهرداری رشت توانستند ۵ شهروند محبوس در آتش سوزی رخ داده در آپارتمان مسکونی واقع در کوی فرهنگیان نجات دهند.

۲۰۴۹-۹۰۲ به نقل از روابط عمومی آتش نشانی شهرداری رشت ,  شهرام مومنی سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: این آتش سوزی در طبقه اول یک آپارتمان دو طبقه رخ داد که سریعا آتش نشانان به دو گروه تقسیم شدند. گروهی جهت اطفای آتش و گروهی دیگر جهت جستجوی محبوس شدگان احتمالی در داخل ساختمان به عملیات پرداختند.

وی در ادامه ابراز داشت: بواسطه دود زیاد ناشی ازاین آتش سوزی تمامی آپارتمان دچار دود گرفتگی شد که با تلاش آتش نشانان تیم جستجو و نجات توانستیم ۵ شهروند محبوس شده در تل آتش و دود را بوسیله خودوری نردبان هیدرولیک به مکان امن انتقال دهیم که خوشبختانه حالشان خوب است.

در ادامه علیرضا علیزاده مسوول ایستگاه ۹ آتش نشانی علت حادثه را چنین اعلام داشت: اتصال در سیستم سیم کشی سه راهی متصل به برق و عدم حضور مالک موجبات کند سوزی و نهایتا آتش سوزی را فراهم نمود.

وی که در آتش سوزی صبح امروز واقع در بلوار شهید افتخاری مبنی بر آتش سوزی سقف ۶ باب مغازه نیز حضور داشت به نداشتن بیمه در هر دو آتش سوزی اشاره کرد و افزود: دیدن اندوه و ناراحتی های شهروندان به واسطه نداشتن بیمه آتش سوزی برای ما آتش نشانان بسیار دردناک بوده و به تمامی شهروندان توصیه می کنیم با صرف هزینه ای بالغ بر ۳۰ الی ۵۰ هزار تومان در سال سرمایه زندگی خود را بیمه آتش سوزی کرده تا دیگر شاهد چنین ابراز پشیمانی و اندوه از جانب مال باختگان نباشیم.

در پایان علیزاده میزان خسارت وارده را در حدود ۴۰۰ میلیون ریال اعلام داشت.

tel final1

Share