امام جمعه فومن تاکید کرد؛

می خواهیم همانند مردم قم و تبریز هر ساله در ۸ دی به دیدار رهبری برویم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه فومن به حضور همیشه در صحنه مردم در هنگام فتنه ها اشاره کرد و افزود: مردم گیلان در قیام ها پرونده درخشانی دارند و می خواهیم همانند مردم قم و تبریز هر ساله در ۸ دی به دیدار رهبری برویم.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه شهرستان فومن در خطبه های نماز جمعه این شهر به فرار شاه در ۲۶ دی ماه اشاره کرد و افزود : سیاستهای پهلوی بر گرفته از امریکا و ماموریتشان نابودی دین بود.

safavi627_IMG_5559 به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن , صفوی تاکید کرد؛ شاه می خواست ما را در جهان بدنام کند .شاه ایران اولین کشوری بود که اسرائیل  را به رسمیت شناخت.

 حجت الاسلام صفوی افزود: خداوند بزرگ خلقت  ما را در کشوری قرار داد که در آن نظام ولایت فقیه حکم فرماست و ما در زیر سایه این نظام زندگی می کنیم و انهایی که طعم ظلم و استکبار را چشیدند می دانند که من چه می گویم.

صفوی به شهیدان نواب صفوی،ذوالقدر ،طهماسبی و .. اشاره و گفت:این شهیدان جوانانی از حوزه بودند که در زمان استکبار دست به تفنگ برده و  ترس در دل شیاطین انداختند.

وی به حضور همیشه در صحنه مردم در هنگام فتنه ها اشاره کرد و افزود: مردم گیلان در قیام ها پرونده درخشانی دارند و می خواهیم همانند مردم قم و تبریز هر ساله  در ۸ دی به دیدار رهبری برویم.

صفوی به حق الناس در انتخابات اشاره و افزود:حق الناس دو روی دارد؛ روی اول اینکه انهایی که صالح هستند باید تائید شوند و دوم اینکه انانکه در فتنه شرکت و تحصن کرده و منافقین را خوشحال نمودند باید رد صلاحیت شوند.

 امام جمعه فومن خواستار دقت بیشتر شورای نگهبان در تائید صلاحیتها شد و گفت: اگر دسته دوم صلاحیت بگیرند حق الناس رعایت نمی شود.

 صفوی به ۸ هزار شهید گیلان و ۴۰۵ شهید شهرستان فومن اشاره کرد و یادآور شد: مجلس خلاصه جمهوریت ماست.افراد دلسوز ،متعهد ،مهدوی و دل سوخته انقلاب و طرفدار رهبر و خانواده شهدا باید به مجلس راه یابند.

وی با بیان اینکه امریکا هرگز نمی تواند به خاک ایران وارد شود گفت: این یک اصل است و امریکایی ها این اصل را به دقت درک کنند و از ورود به خاک کشورمان اجتناب کنند.

امام جمعه فومن در پایان به آتش کشیدن سفارت عربستان را محکوم کرد و گفت:این واقعه یک توطئه بوده است.

tel final1

Share