با برگزاری مراسم معارفه

معاون هماهنگ کننده پلیس استان گیلان منصوب و معارفه شد/سردار میرحیدری:پلیس ارزنده در جامعه، پلیس معتقد و متدین است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ حیدر محمدی به عنوان معاون هماهنگ کننده پلیس استان گیلان معرفی و از زحمات سرهنگ حبیب نصیری تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاسردار محمدرضا میر حیدری فرمانده انتظامی استان گیلان در آیین تودیع و معارفه معاون هماهنگ کننده پلیس استان،  داشتن مسئولیت را  موجب پاسخگویی در مقابل مردم دانست.

۸۷۶فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه خدمت به مردم باید سرلوحه هم مسئولان باشد، افزود: با خدمت بی منت است  که  می توان اعتماد  و مشارکت مردم را جلب کرد.

سردار میرحیدری مهمترین سرمایه اجتماعی پلیس را اعتماد مردم دانسته و بیان داشت: رمز موفقیت پلیس در مأموریت‌های محوله، اعتماد مردم است.

 وی با بیان اینکه پلیس امروز با توکل بر خدا و پیروی از ولایت فقیه، با اقتدار و هوشیاری خود توانسته اعتماد و رضایت مردم را جلب نماید، بیان داشت: با اعتقاد و اطمینان از اینکه همه اعمالمان در معرض خداوند باریتعالی است، می توان بهترین خدمت به جامعه را عرضه داشت.

میر حیدری با بیان اینکه رویکرد مشارکت اجتماعی مردم در تولید و حفظ امنیت، زمینه ساز امنیت پایدار در جامعه خواهد بود، اظهار داشت: پلیس ارزنده در جامعه پلیس معتقد و متدین می باشد.

رئیس پلیس گیلان پیشرفت در هر جامعه را گرو در احساس مسئولیت همگانی دانست و گفت: با احساس مسئولیت همگانی می توان ارتقای امنیت و پیشرفت در جامعه را شاهد بود.

 گفتنی است، سرهنگ حیدر محمدی در این مراسم به عنوان معاون هماهنگ کننده پلیس استان معرفی و از زحمات سرهنگ حبیب نصیری تقدیر به عمل آمد.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی

DSC_0929 DSC_0949 DSC_0993

tel final1

Share