در جلسه شورای اداری

معاونین فرماندار انزلی معارفه شدند/صفرنژاد:به مدیران توصیه می شود در محافل انتخاباتی حضور نیابند+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفرنژاد بر ممنوعیت استفاده از اماکن و امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداها تاکید کرد و یادآور شد:چندین موردسوء استفاده از امکانات دولتی برای تبیلغ کاندیداها به بنده گزارش شده که بعد از تحقیقات در صورت قطعی بودن تخلف با افراد مورد نظر حتما برخورد قانونی خواهد شد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه شورای اداری شهرستان بندر انزلی با حضور روسای ادارات و مدیران سازمان ها برگزار و معاونین فرماندار در این جلسه معارفه شدند.

safar_0562 به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی ,فرماندار شهرستان انزلی در این جلسه با بیان تذکراتی خطاب به مدیران ادارات گفت: اگرچه حضور در محافل سیاسی و جلسات انتخاباتی بعد از ساعت اداری منعی وجود ندارد ولی  توصیه میکنم در چنین محافلی شرکت نکنید چون موجب آسیب پذیری خود و اداره مربوطه می شود.

صفرنژاد بر ممنوعیت استفاده از اماکن و امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداها تاکید کرد و یادآور شد:چندین موردسوء استفاده از امکانات دولتی برای تبیلغ کاندیداها به بنده گزارش شده که بعد از تحقیقات در صورت قطعی بودن تخلف با افراد مورد نظر حتما برخورد قانونی خواهد شد.

وی با بیان اینکه معیار کار ما قانون است و همگام با آن حرکت می کنیم اظهار داشت: در ایران اسلامی مردم می توانند با رأی مستقیم خود در هر انتخاباتی به فرد مورد نظر خود را رای دهند و بنا به فرموده ی مقام معظم رهبری رای مردم حق الناس است و هدف ما پاسداری از هر رای است.

نماینده عالی دولت در انزلی افزود:هرگونه تخلف را خیانت به نظام و خون شهدا دانسته و وظیفه داریم زمینه را برای مشارکت هرچه بیشتر مردم فراهم کنیم و در همین خصوص تمام ادارات باید همکاری لازم را با فرمانداری داشته باشند.
گفتنی است در این جلسه فرماندار انزلی از زحمات شهرداری انزلی در خصوص آزادسازی سواحل قدردانی کرد.

همچنین در پایان این جلسه از زحمات غلامرضا رحیمی معاون اسبق عمرانی و برنامه‌ریزی شهرستان تقدیر و نادر خوارزمی به عنوان معاون جدید عمرانی و برنامه‌ریزی و  و حسن صفری به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی معرفی شدند.

tel final1

Share