بازدید ثابت قدم و صابر از خانه سالمندان و آسایشگاه معلولین رشت

مساعدت شورا و شهرداری رشت در اتمام ساختمان نیمه کاره خانه سالمندان و آسایشگاه معلولین و سالمندان/توسعه انسان محور استراتژی اصلی شهرداری رشت است+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ثابت قدم ، هدف از حضور خود در خانه سالمندان را کمک در ساخت سریع سازه جدید خانه سالمندان و آسایشگاه معلولین رشت عنوان کرد و گفت: ساختمان نیمه کاره این مرکز بیش از ۱۰سال است که در حال ساخت می باشد ، لذا شایسته است تا با لحاظ کردن در لایحه بودجه سال آتی شورا ، و تخصیص اعتباری جهت اتمام این پروژه نیمه کاره ، کاری ماندگار از شورا و شهرداری رشت به یادگار بماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شهردار رشت به همراه عباس صابر رئیس عضو شورای شهر رشت  در خانه سالمندان و آسایشگاه معلولین رشت حضور یافت .

۰۱۷۱۵در این بازدید شهردار ضمن دیدار از سالمندان و معلولین این مکان  تصمیماتی  در خصوص وضعیت پروژه در حال ساخت در خانه سالمندان و معلولین گرفت.

  ثابت قدم شهردار رشت در این دیدار با تاکید بر نیاز جامعه به توسعه و ایجاد فضاهای در شان سالمندان اذعان داشت : ارتقاء کیفی خانه های سالمندان کشور نقش به سزایی در ارتقاء  فرهنگ وقف دارد.

شهردار رشت توانمند سازی جامعه را هدف اصلی شهرداری برشمرد و تصریح کرد : خانه سالمندان مکانی است که بخش عمده ای از مردم جامعه ما به ناگزیر پروسه و دوره ای از عمر خود را در این مکان سپری می کنند.

 وی در ادامه افزود: امروز انسان مبنای شهرداری و توسعه انسان محور استراتژی اصلی شهرداری رشت است.

 ثابت قدم ، هدف از حضور خود در خانه سالمندان را کمک در ساخت سریع سازه جدید خانه سالمندان و آسایشگاه معلولین رشت عنوان کرد و گفت: ساختمان  نیمه کاره این مرکز بیش از  ۱۰سال است که در حال ساخت می باشد ، لذا با توجه به همراهی مهندس صابر رئیس عمران شورا در این بازدید شایسته است تا با لحاظ کردن در لایحه بودجه سال آتی  شورا ،  و تخصیص اعتباری جهت اتمام این پروژه نیمه کاره ، کاری ماندگار از شورا و شهرداری رشت به یادگار بماند.

شهردار رشت ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل و کارکنان خانه سالمندان و آسایشگاه معلولین رشت یادآور شد : می توان با کیفیت بخشی کارکنان ، خدمات و ساماندهی خیرین در بهینه سازی فضاهای این چنینی گامی بلند برداشت.
مدیرعامل خانه سالمندان و آسایشگاه معلولین رشت ضمن خیر مقدم به شهردار و هیئت همراه اذعان داشت: تلاش مجموعه شهرداری رشت در برون رفت شهر از حالت مندرس و کهنگی حاکی از تدبیر و درایت شهردار و اعضای شورای این شهر است.

 ایوب قدیمی آسایشگاه معلولین رشت را اولین آسایشگاه کشور دانست و خاطرنشان کرد: این آسایشگاه در ۵۰ سال قبل با ظرفیت ۲۰ نفر آغاز به کار کرد،  اما امروز این مرکز با فعالیت ۲۵۰ نفر از پرسنل پر تلاش در سه شیفت کاری مشغول خدمات رسانی به حدود  ۶۰۰ نفر سالمند و معلول می باشد .

وی با قدردانی از شهردار به دلیل به روز رسانی آسفالت و ایجاد فضای سبز محوطه آسایشگاه افزود: از آنجایی که در بسیاری از کشور ها امور خانه های سالمندان برعهده شهرداری است، بر ماست تا با لحاظ کردن  آسایشگاه در حریم شهرداری در ارائه خدمات به افرادی که شهروند این شهر هستند  بیش از پیش کوشا باشیم.

ایوب قدیمی با اشاره به تغییر و تحول عظیم در شهر رشت ، یاد آور شد : کمک شهرداری و شورای شهر رشت در ساخت ساختمان جدید این مرکز می تواند یکی از ماندگارترین فعالیت های این دوره از شورا و شهرداری رشت باشد.

tel final1

Share