مراسم تکریم فرماندار پیشین و معارفه فرماندار جدید شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی نجفی عصر چهارشنبه در مراسم تکریم فرماندار پیشین و معارفه فرماندار جدید شهرستان آستانه اشرفیه تصریح کرد: آرامش و امنیت موجود در استان، موجب شده تا فضای توسعه هرچه بیشتر در گیلان فراهم شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی نجفی عصر چهارشنبه در مراسم تکریم فرماندار پیشین و معارفه فرماندار جدید شهرستان آستانه اشرفیه تصریح کرد: آرامش و امنیت موجود در استان، موجب شده تا فضای توسعه هرچه بیشتر در گیلان فراهم شود.

IMG_7500 وی با بیان اینکه استان گیلان از هرگونه فضای شکنندگی به دور است، افزود: ارتقاء شاخص های مختلف توسعه گیلان یکی از اهداف مهمی بود که در دولت تدبیر و امید با جدیت پیگیری شد.
دکتر نجفی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید فضای کسب و کار در گیلان به شرایط خوبی رسیده، اظهار داشت: در این زمینه، گیلان مقام بسیار خوبی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در گیلان طی دو سال عمر دولت یازدهم، رفع مشکلات بیکاری را از اهداف و سیاست های مهم دولت تدبیر و امید دانست و گفت: این امر نیازمند تلاش بیشتری است و با جدیت از سوی دولت دنبال می شود.

دکتر نجفی همچنین با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در زمینه های مختلف عمرانی و بالا رفتن شاخص های توسعه در استان انجام شده، تصریح کرد: امروز گیلان در بخش های مختلفی همچون راه روستایی، گاز رسانی ، آبرسانی و بسیاری از بخش ها روند رو به رشد خوبی داشته است.
وی به اجرای طرح سلامت نیز اشاره و اضافه کرد: این طرح نیز از سیاست های بسیار خوبی بود که با همکاری دولت و مجلس در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه انجام شده است.

نجفی با اشاره به برخی موضع گیری ها در مقابل دستاوردهای دولت تدبیر و امید گفت: متاسفانه با تمام دستاوردهای مهمی که دولت دارد، با ادعای برخی روبرو شده این در حالیست که در خارج از کشور نیز صهیونیست ها و تندروهای آمریکا در مقابل نظام مقدس و دولت ما قرار دارند.
استاندار گیلان یادآور شد: با رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های مدبرانه دولت تدبیر و امید ، دشمنان ما در منطقه که کارشکنی می کردند، نتوانستند به اهداف خود برسند.
وی همچنین با اشاره به انتخابات اسفندماه افزود: همه باید تلاش کنیم تا زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری فراهم شود.

وی گفت: با توجه به فضای خوب برگزاری یک انتخابات سالم، بدون تردید شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات نیز خواهیم بود.

دکتر نجفی خدمت به مردم را مسئولیتی بزرگ دانست و اظهار داشت: همه ما مسئولان باید تلاش کنیم تا معیشت مردم ارتقاء یابد.

در پایان این مراسم، با قدردانی از تلاش های حسین اسماعیلیان، رحیم حیدری به عنوان فرماندار جدید شهرستان آستانه اشرفیه معرفی شد.

رحیم حیدری پیش از این به عنوان فرماندار سیاهکل مشغول فعالیت بوده است.
IMG_7524اصلی_as
tel final1

Share