با حضور استاندار گیلان

مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان سیاهکل برگزار شد/ندیمی:خط قرمز به ما میگوید امروز باید حامی همه جانبه ی دولت باشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ندیمی با تاکید بر اینکه خط قرمز ما نظام، انقلاب، امام، رهبر و دولت است، گفت: خط قرمز به ما میگوید امروز باید حامی همه جانبه ی دولت باشیم و باید این نکته را در نظر بگیریم که دنیا امروز، نگاه دیگری به ایران دارد و این یکی از دستاوردهای نظام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از «زبان گویا» آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان سیاهکل با حضور استاندار گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری سیاهکل برگزار شد.

image_800_600رحیم حیدری فرماندار سابق سیاهکل در این مراسم با اشاره به دستاوردهای مستقیم و غیر مستقیم در طول مدت خدمت خود یاد کرد و گفت: پیگیری پروژه های عمرانی نظیر آب رسانی و گاز رسانی و آسفالت راه روستایی از برنامه های ما بود.

وی با اشاره به اینکه همدلی و همزبانی مشکلات ما را کاهش می دهد، افزود: در این مدت خدمت، تلاش کردیم تا فرمانداری خانه ی اشخاص نباشد، بلکه خانه ی تمام مردم باشد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل نیز در این مراسم با اشاره بر پیام و حکمتی که رهبر معظم انقلاب، شعار سال را همدلی و همزبانی انتخاب کردند، اظهار داشت: از دولت محترم به جهت اینکه در شرایط سختی در حال اداره ی کشور هستند، تشکر می کنم.

ندیمی با اشاره به پیشرفت پروژه های عمرانی سیاهکل در زمانی که اعتبارات قطره چنانی تزریق می شود، ادامه داد: روشنایی محور سیاهکل – سروان به پیمانکار ابلاغ شده و عنقریب بهره برداری می شود و همچنین چند کیلومتر باقیمانده ی این محور نیز به پیمانکار ابلاغ گردید.

وی راه سیاهکل به دیلمان، محور بازکیاگوراب به سیاهکل، بیمارستان غدیر، درمانبستر دیلمان و … را از دیگر پروژه های در حال بهره برداری و یا در حال تکمیل در سیاهکل دانست.

وی با تاکید بر اینکه خط قرمز ما نظام، انقلاب، امام، رهبر و دولت است، گفت: خط قرمز به ما میگوید امروز باید حامی همه جانبه ی دولت باشیم و باید این نکته را در نظر بگیریم که دنیا امروز، نگاه دیگری به ایران دارد و این یکی از دستاوردهای نظام است.

ندیمی خاطر نشان کرد: عواملی در کشور دنبال ایجاد جریاناتی است که اتفاق سفارت عربستان هم یکی از این قبیل حوادث بود.

وی در پایان سخنان خود از زحمات رحیم حیدری در طول تصدی سمت فرمانداری سیاهکل تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه شهرستان سیاهکل نیز در این مراسم، ضمن تشکر از فرماندار سیاهکل در طول خدمت در شهرستان اظهار داشت: توفیق خدمت از دوش یک عزیزی به دوش عزیز دیگری گذاشته شد و برای همه ی خدمتگزاران این نظام، استان و شهرستان آرزوی موفقیت و بهروزی داریم.

حجت الاسلام والمسلمین شکسته دل اظهار داشت: امیدواریم پروژه های در حال اجرای شهرستان سیاهکل، بزودی به اتمام برسد تا ما شاهد توسعه و پیشرفت همه جانبه ی این شهرستان باشید.

استاندار گیلان نیز در ادامه ی این نشست، ضمن تاکید بر ضرورت تلاش همه ی مسئولان به تحقق شعار سال گفت: همه در تلاشیم تا به مردم این مرز و بوم خدمت رسانی کنیم.

دکتر نجفی ضمن تقدیر و تشکر از نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: پیگیری های آقای ندیمی در خصوص بعضی پروژه ها، چند وزیر را کلافه کرده است.

وی با اعلام اینکه خوشحالی ما از این اتفاق است که امروز مردم سیاهکل از انتخاب آقای حیدری به عنوان فرماندار سیاهکل راضی بودند.

استاندار گیلان گفت: هدف دولت تدبیر و امید و دکتر روحانی، افزایش شاخص ها در کشور است.

دکتر نجفی اظهار داشت: فرماندار جدید سیاهکل، فوق لیسانس رشته عمران از دانشگاه گیلان و با سابقه ی مدیریت چندین ساله از قبیل شهردار رودسر و شورای ترافیک و حمل و نقل استان گیلان و … بوده است.

وی افزود: نمایندگان یکی از شهرستان های استان گیلان به دلیل عدم انتخاب آقای اسلامی برای آن شهرستان از ما گله مند است اما ما تصمیم گرفتیم چنین انتخابی را در جهت عمران و آبادانی شهرستان سیاهکل انجام دهیم.

در ادامه ی این مراسم و بعد از قرائت حکم ، رضا اسلامی به سمت فرماندار شهرستان سیاهکل منصوب شد.

در حکم صادره از سوی ˈعبدالرضا رحمانی فضلیˈ وزیر کشور خطاب به “رضا اسلامی”ˈ آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب موفق باشید.

رضا اسلامی، فرماندار جدید شهرستان سیاهکل در پایان این مراسم، ضمن تشکر از حسن انتخاب استاندار گیلان، اظهار داشت: هدف ما خدمت در حوزه شهرستان سیاهکل با چاشنی تعامل و همکاری است.

tel final1

Share