در چهارمین روز ثبت نام

«محمدرضا عارف» , «مهرعلیزاده» و دو وزیر احمدی‌نژاد کاندیدای مجلس شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمدرضا عارف رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با حضور در ستاد انتخابات کشور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از تسنیم ،محمدرضا عارف رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با حضور در ستاد انتخابات کشور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرد.
ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ۲۶ آذرماه آغاز شده و تا دوم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

مهلت ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دوم دی‌ماه و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی چهارم دی‌ماه پایان می‌یابد.

به گزارش ایسنا ,صبح چهارمین روز انتخابات مجلس سیدمحمد حسینی و محمد عباسی از وزرای دولت دهم به همراه هم برای ثبت‌نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به وزارت کشور مراجعه و ثبت نام کردند.

محسن مهر علیزاده و علی صوفی از اعضای کابینه دولت اصلاحات نیز که همزمان با حضور عارف در وزارت کشور در این وزارتخانه حضور داشتند برای انتخابات مجلس دهم ثبت نام کردند.

پیش از ظهر امروز (سه شنبه) همچنین صادق خرازی به همراه برخی از اعضای حزب تازه تاسیس” ندای ایرانیان ” در وزارت کشور حاضر شد که برخلاف تصورات و پیش بینی ‌ها این عضو موسس ندا تنها برای همراهی با اعضاء در مرحله ثبت نام در وزارت کشور حاضر شد ومجید فراهانی دبیرکل این حزب به همراه تعدادی از اعضای حزب “ندای ایرانیان” در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کردند.
۱۴۵۰۷۷۱۴۸۳۷۷۷_isna-8 ۱۴۵۰۷۷۲۸۵۷۱۱۰_isna-8

photo_2015-12-22_11-42-07 photo_2015-12-22_11-28-22

 

tel final1

Share