آقازاده پس از ثبت نام در انتخابات مجلس دهم

مجلس مظهر اراده ,تصمیم و تدبیر مردم است/باید مماشات با صاحبان زر و زور را کنار بگذاریم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آقازاده گفت:اگر برخی ملاحظات و مماشات با صاحبان زر , زور و تزویر قدرت را کنار بگذاریم می توانیم به مشکلات گیلات دید کلان تری داشته باشیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدعلی آقازاده پس از ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه رشت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:اگر برخی ملاحظات و مماشات با صاحبان زر , زور و تزویر , قدرت را کنار بگذاریم می توانیم به مشکلات گیلان دید کلان تری داشته باشیم . نمایندگان و مدیریت استان با همکاری یکدیگر بیشتر در خدمت مردم بوده و مشکلات را از پیش رو برداریم تا استان گیلان جایگاه اصلی خود را پیدا کند.

aghazadeo_2015-12-24_12-09-28وی اضافه کرد:یک نماینده مجلس نماینده کل کشور است و باید مباحث امنیتی و توسعه کشور و جایگاه جمهوری اسلامی در سطح منطقه و جهانی و اعتلای نظام و مبتنی بر اهداف و برنامه های انقلاب توجه داشته باشد.مجلس شورای اسلامی مظهر اراده ,تصمیم و تدبیر مردم است.بنابراین بحث اقتدار عمومی و امنیت ملی به مسائل کلان ملی و استانی بر می گردد و همه را باید با هم ببینیم.

آقازاده در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران که چرا نماینده های فعلی موضع گیری خوبی ندارند اظهار کرد:شاید رطوبت گیلان بر آنها اثر گذاشته است.

وی در پاسخ به سوال یک خبرنگار دیگر در خصوص اظهارات آیت الله هاشمی در مورد شورای رهبری گفت:آقای هاشمی نظرات شخصی خودشان را می گویند و مشخص نیست چقدر این نظرات جامع باشد.

tel final1

Share