فرمانده سپاه قدس گیلان

فرماندهان با روحیه بسیجی آشنا باشند, قدر بسیجیان را بدانند و نگاهشان بسیجی باشد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: برخی قدر بسیجیان را نمی دانند و من همواره دنبال فرماندهانی هستم که بتوانند در حوزه ستادی با بسیجیان تعامل بیشتری داشته باشند و نگاهشان بسیجی باشد .

photo_2016-01-05_16-07-48اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار عبدالله پور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه فومن ضمن تسلیت شهادت شهید آیت الله نمر و آرزوی سلامتی برای امام جمعه شهرستان فومن گفت: باید به مسئولیتهایی که داریم وفادار و پایبند باشیم .

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن , فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ توشه فرمانده  سابق سپاه ناحیه شهرستان فومن گفت: ایشان فردی پر تلاش  ,جدی  و موفق بودند.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: برخی قدر بسیجیان را نمی دانند و من همواره دنبال فرماندهانی هستم که بتوانند در حوزه ستادی با بسیجیان تعامل بیشتری داشته باشند و نگاهشان بسیجی باشد.

وی ادامه داد:فرمانده باید با روحیه بسیجی آشنا باشند.بسیجی فی سبیل الله کار می کند و این را مسئولان باید بدانند و با همین روش با بسیجیان برخورد کنند.

 سردار عبدالله پور تاکید کرد:بسیجی فرمانده ای می خواهد که درک بسیجی داشته باشند زیرا بسیجیان ما بدون مزد و حقوق کار می کنند و قرار هم نیست که بسیجی حقوق بگیر و سازمانی کار کند.بلکه صادقانه و بدون پول بسیجیان ما فعالند..

 فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ما ایمان قلبی داریم  که یقینا فلسطین و قدس شریف آزاد خواهند شد,  اظهار کرد:در آزاد سازی این کشور استقامت مهم است.

 وی در پاسخ به در خواست امام جمعه شهرستان در خصوص گلزار شهدای گمنام گفت: اگر چه ساخت گلزار و حرم این شهدای بزرگوار جزو وظایف ما نیست ولی من حتما این مساله را پیگیری می کنم تا شهدای گمنام شهرستان فومن حرم داشته باشد.

سپاه در همه ی عرصه ها حضور دارد

در این مراسم حجت الاسلام محمد حسن صفوی امام جمعه شهرستان فومن نیز ضمن محکوم کردن جنایات رژین آل سعود و صهیونیست گفت: اگر ما در گذشته سردارانی چون مرآت و خوش روش ،پور خوش سعادت و دیگر سرداران را داشتیم اما امروز سردارانی داریم که ما را خوشحال می کنند و این سرداران نعمت بزرگی هستند پس قدر آنها را بدانیم.

حجت الاسلام صفوی افزود: امنیت خود را مرهون از خود گذشتگی این بسیجیان هستیم.از خداوند بخواهیم که صراط مستقیم را همیشه پیش روی ما قرار دهد.

 امام جمعه ,سپاه را با اقتدار , قهرمان و همیشه در میدان حاضر خواند و گفت: این نهاد انقلابی در عرصه سازندگی , حفاظت و امنیت حضور دارد.

وی از حضور سردار عبد الله پور در این شهرستان قدر دانی کرد و گفت: من از شما دو خواسته دارم یکی اینکه حرم دو شهید گمنام ماسوله هر چه زودتر ساخته شود و دیگر اینکه گلزار شهدا در شان شهدا باشد.

 در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار توشه قدردانی و سرهنگ میرزاپور به عنوان فرمانده جدید سپاه فومن معرفی شد.

photo_2016-01-05_16-07-39 photo_2016-01-05_16-07-55 photo_2016-01-05_16-08-00
tel final1

Share