امام جمعه آستانه‌اشرفیه

عمر مدیریتی در آستانه‌اشرفیه پایین است/ فرماندار و شهردار در مدت کمتر از دو سال تغییر کردند/ اجازه آزمون و خطا به جوانان دهیم/طرح توسعه حرم خواسته مردم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ساجدی با گلایه از کوتاه بودن عمر مدیریتی مدیران در آستانه‌اشرفیه، تصریح کرد: وقتی مدیری تصدی امور را به عهده می‌گیرد باید فرصت کافی برای اجرای مناسب برنامه‌ها به او داده شود، اما عمر مدیریتی در آستانه‌اشرفیه پایین است و فرماندار و شهردار در مدت کمتر از دو سال تغییر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس , حجت‌الاسلام محمد ساجدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه آستانه اشرفیه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در جمع مردم قم اظهار کرد: توجه رهبر معظم انقلاب به شرایط حساس کشور است و براین اساس مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای نظام اهمیت دارد.

۱۳۹۴۰۵۲۰۰۰۰۱۵۹_PhotoAوی حضور گسترده مردم در انتخابات امسال را سبب افزایش اقتدار ملت ایران عنوان کرد و افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات ابهت ملت ایران را به جهان نشان می‌دهد.

امام جمعه آستانه‌اشرفیه متذکر شد: مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری و رای دادن به نامزدهای اصلح را دو اصل در انتخابات برشمردند.

ساجدی با تاکید بر اهمیت مجلس خبرگان رهبری در قانون اساسی، بیان کرد: برخی مواقع بیان مسائل در تایید صلاحیت خبرگان توسط برخی از بزرگان سبب سوء تعبیر در جامعه می‌شود و در بیان مطالب باید دقت بیشتری انجام شود.

وی با گلایه از کوتاه بودن عمر مدیریتی مدیران در آستانه‌اشرفیه، تصریح کرد: وقتی مدیری تصدی امور را به عهده می‌گیرد باید فرصت کافی برای اجرای مناسب برنامه‌ها به او داده شود، اما عمر مدیریتی در آستانه‌اشرفیه پایین است و فرماندار و شهردار در مدت کمتر از دو سال تغییر کردند.

امام جمعه آستانه‌اشرفیه خواستار برطرف کردن ضعف‌‌ها در این شهر شد و گفت: با همدلی و مهم‌زبانی مسئولان می‌توان خدمات بسیاری به مردم ارائه کرد.

ساجدی با قدردانی از تلاش حسین اسماعیلیان فرماندار و علی شفیعی شهردار آستانه‌اشرفیه، اظهار کرد: آرزوی موفقیت برای رحیم حیدری فرماندار آستانه‌اشرفیه و عبدالرضا سلیمانی شهردار جدید داریم.

وی تحول در امور شهری را خواسته مردم آستانه‌اشرفیه دانست و خاطرنشان کرد: طرح توسعه حرم آقا سید جلال‌الدین اشرف (ع) یکی از خواسته‌های مردم آستانه‌اشرفیه است.

امام جمعه آستانه‌اشرفیه در پایان بر اهمیت توجه به شخصیت جوانان تاکید کرد و یادآور شد: مسیر رشد جوانان باید در نظر گرفته شود و اجازه آزمون و خطا را به جوانان دهیم تا برای زندگی مستقل آینده خود با استقلال تصمیم بگیرند.

tel final1

Share