در آخرین روز ثبت نام

عضو شورای شهر آستانه کاندیدای مجلس از رشت شد/غلامی درگاهی از آستانه اشرفیه, پیمان ایمان زاده از تالش و حمید حدیثی از لاهیجان کاندیدا شدند/برخورد نامناسب یک کاندیدا با خبرنگاران

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز استان‌ها در حال برگزاری است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز استان‌ها در حال برگزاری است.

بر این اساس از حوزه انتخابیه رشت خبر می رسد که مهدی رحمدل عضو شورای شهر آستانه اشرفیه با حضور در فرمانداری رشت خود را برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا کرده است.وی مدرس دانشگاه بوده و مدیر سابق بیمارستان ٢٢آبان می باشد.

وی انگیزه خود را از کاندیداتوری خدمت به مردم اعلام کرده و گفته است:در صورت ورود به مجلس در کمیسیون کشاورزی عضو خواهد شد.

photo_2015-12-26_19-11-48

همچنین علیرضا غلامی درگاهی از حوزه آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر برای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده است. وی سابقه شهرداری  آستانه اشرفیه و لنگرود، و بخشداری چند بخش را در کارنامه کاری خود دارد.

photo_2015-12-26_19-03-09
پیمان ایمان زاده مدرس دانشگاه  و دارای مدرک دکترای حسابداری با حضور در فرمانداری تالش به عنوان نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تالش، رضوانشهر و ماسال ثبت نام کرد.

حمید حدیثی از نمایندگان مجلس ششم نیز با حضور در وزارت کشور از حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل ثبت نام کرده است.

photo_2015-12-26_19-03-49
برخورد نامناسب یک کاندیدا با خبرنگاران

در حالی که خبرنگاران زیادی طی روزهای اخیر نسبت به پوشش خبری اخبار انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اقدام کرده اند.سید هادی سیدیکارشناسی ارشد مهندسی شیمی و عضو  هیات علمی دانشگاه گیلان  در حالی که با درخواست خبرنگاران مبنی بر مصاحبه و  عکس مواجه شده بود با رفتاری نامناسب گفت: کسی شما را موظف به حضور در اینجا نکرده است.بنده نشست خبری خواهم گذاشت و صحبت های خود را در آن زمان انجام خواهم داد.

Share