جعفرزاده:

طرف مقابل امتیاز اضافه تری به ایران نبخشیده است/نباید خود را مدیون آنها بدانیم/حل مشکلات اقتصادی کشور صرفا با رفع تحریم ها میسر نخواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی گفت: اجرا شدن برجام نتیجه مقاومت ملت ایران در مقابل تحریم های ظالمانه طرف های مقابل و تلاش مسئولان مذاکره کننده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت ،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی گفت: اجرا شدن برجام نتیجه مقاومت ملت ایران در مقابل تحریم های ظالمانه طرف های مقابل و تلاش مسئولان مذاکره کننده بود.

jafarzade_5778نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: غربی ها و آمریکا همیشه به دنبال خدعه و نیرنگ علیه جمهوری اسلامی ایران بودند و هیچ زمانی دلسوز ملت ایران نبودند؛تا قبل از انقلاب تا حدودی در این زمینه موفق بودند اما پس از انقلاب اسلامی دستشان از منافع ملت ایران کوتاه شد و تلاش کردند از دریچه های دیگر نفوذ کنند اما با هشدارها و توصیه های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب موفق نشدند.

جعفرزاده ایمن آبادی با تاکید بر اینکه در برجام صرفا آنچه حق ما بود برگردانده شد و به حقوق هسته ای خود دست یافتیم تصریح کرد: باید بر این نکته تاکید شود که طرف مقابل امتیازات اضافه تری به ما نبخشیده است .

وی ادامه داد: آنها طبق تعهداتشان در برجام پول های بلوکه شده خودمان را که حقمان است به ما بر می گردانند بنابراین نباید خود را مدیون آنها بدانیم و ممنون آنها باشیم.آنها حتی باید به دلیل اینکه پول های ما سالیان سال در اختیار آنها بوده عذرخواهی هم داشته باشند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور صرفا با رفع تحریم ها میسر نخواهد بود بلکه اقتصاد مقاومتی در گرو تلاش بی‌وقفه در همه‌ بخش ها است بنابراین چه تحریم باشیم و نباشیم باید برای الگوی اقتصادی کشور مبنا داشته باشیم و در مقابل اتفاقات مختلف اقتصاد کشور ما مقاومتی شود.

tel final1

Share