در واکنش به عدم تائید صلاحیت توسط هیات نظارت

طبق قانون افرادی که رد صلاحیت شده اند می توانند اعتراض کنند/تابع نظر شورای نگهبان هستم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون جایگاه شورای نگهبان، اضافه کرد: همه ما تابع نظر شورای نگهبان هستیم و طبق قانون شورای نگهبان برای کاندیداهای انتخابات در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حق اعتراض گذاشته اند و افرادی که رد صلاحیت شده اند می توانند اعتراض خود را انجام دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از کاسپین , غلامعلی جعفرزاده در واکنش به عدم تأیید صلاحیتش از سوی شورای نگهبان، اظهار کرد: شورای نگهبان وظیفه بررسی صلاحیت کاندیداها در عرصه انتخابات را انجام می دهد و کار خودش را هم انجام داده است.

jafarzade_1496وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: همه باید از نظرات و رفتار های شورای نگهبان در بررسی صلاحیت کاندیدا ها و در نهایت اقدامات این نهاد در رد صلاحیت ها تبعیت کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون جایگاه شورای نگهبان، اضافه کرد: همه ما تابع نظر شورای نگهبان هستیم و طبق قانون شورای نگهبان برای کاندیداهای انتخابات در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حق اعتراض گذاشته اند و افرادی که رد صلاحیت شده اند می توانند اعتراض خود را انجام دهند.

جعفرزاده در خاتمه اظهار کرد: هر چیزی که شورای نگهبان در بررسی صلاحیت کاندیداها اعلام کند برای من فصل الخطاب است و محرز است.

tel final1

Share