قربانی نماینده مردم آستانه و کیاشهر

شهرستان شدن خمام و بندرکیاشهر در حال انجام است/گیلان از نظر شاخص توسعه کشور پایین است/با تمام چالش‌های موجود،مجلس نهم موفق بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مقدمات کارشناسی برای شهرستان شدن خمام و بندرکیاشهر به پایان رسیده و پرونده این دو شهر به وزارت کشور ارجاع شده‌است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مقدمات کارشناسی برای شهرستان شدن خمام و بندرکیاشهر به پایان رسیده و پرونده این دو شهر به وزارت کشور ارجاع شده‌است.

ghorbani_2016-01-01_18-11-20 محمدحسین قربانی با بیان اینکه استمرار خدمت می‌تواند بسیاری از پروژه‌ها و راهبردها را تحقق بخشد، اظهار کرد: ایجاد وحدت بین دولت و حاکمیت می‌تواند فضای مناسبی را فراهم آورد و مشکلات را قابل تحمل‌تر کند.

وی وحدت بین نمایندگان گیلان را یکی از شعارهای خود عنوان کرد و گفت: اثرگذاری نمایندگان گیلان در حوزه پروژه‌های ملی و بزرگ مهم بوده‌است.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس شورای اسلامی احداث راه‌آهن، تجهیز ۵۰ هزار هکتار مزارع و ساماندهی سدهای لاستیکی را بخشی از تلاش‌های نمایندگان استان عنوان کرد.

وی از پیگیری شهرستان شدن خمام و بندر کیاشهر خبر داد و گفت: مقدمات کارشناسی برای شهرستان شدن خمام و بندر کیاشهر به پایان رسیده و پرونده این دو شهر به وزارت کشور ارجاع شده‌است.

قربانی گیلان را از نظر شاخص توسعه کشور پایین خواند و تصریح کرد: در بخش راه‌های روستایی، آبرسانی، گازرسانی و… اقدام‌هایی صورت‌گرفته و در حال انجام است.

وی درباره فعالیت مجلس نهم خاطرنشان کرد: با تمام چالش‌های موجود، مجلس نهم موفق بود و فضای داخلی و بین‌المللی خوبی برای کشور به وجود آمد.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر، ورود مجلس به موضوع برجام و حمایت از برنامه هسته‌ای منطبق بر سیاست‌های رهبری را از اقدام‌های خوب مجلس نهم برشمرد و خاطرنشان کرد: اعتقاد بنده این است مجلس نهم نمره قبولی گرفته‌است.

tel final1

Share